• umekicki79

Pernillas brudbutik?

Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.

• Svar på tråden Pernillas brudbutik?
  • starlet2

Jag fick mina skor i tisdags som jag beställde 12 november (Nicoletta st38 med 2tums klack). Har oftast storlek 38 och skorna passar precis, ena klämde lite först så jag måste prova dem lite mer vet om de blir bra. Hade beställt en väska oxå, men hon hade fått den levererad i fel färg så den skickar hon senare. Har fått snabba svar på mail och trevligt bemötande.

• SaraPayam
    starlet2 skrev 2008-12-12 07:49:09 följande:
    Jag fick mina skor i tisdags som jag beställde 12 november (Nicoletta st38 med 2tums klack). Har oftast storlek 38 och skorna passar precis, ena klämde lite först så jag måste prova dem lite mer vet om de blir bra. Hade beställt en väska oxå, men hon hade fått den levererad i fel färg så den skickar hon senare. Har fått snabba svar på mail och trevligt bemötande.
    Ååå vad kul att skorna passade Jo men så är det ju om man köper skor i en vanlig affär med, i alla fall för mig. Det brukar alltid klämma osv i början, det är därför man ska gå in dem så att det inte blir olidligt på bröllopsdagen
  • Sååå lurade

Jag har inte beställt från PB utan direkt från duocheng.ch
    Mina skor inkl frakt kosta 473kr och då beställda jag modell klack höjd, klackmodell, färg och bredd helt efter mina önskemål. Superbra mailkontakt... Visst har PB billigare skor, men bara några utvalda modeller, i övrigt är det dyrare, men jag förstår att många tycker det är tryggt att beställa genom eb svensk hemsida... Nu väntar jag bara på leverans.

Låter bra att det är smal modell på skorna för jag är en smal 39. Vet inte vilken storlek jag beställt utan uppgav bara fotens mått...

• starlet2

Tack! Man blir naturligtvis lite extra osäker om de kommer att bli bra en sådan viktig dag. Kommer i vilket fall ha ett par extra skor att byta med :)

SaraPayam skrev 2008-12-12 09:07:14 följande:
    Ååå vad kul att skorna passade Jo men så är det ju om man köper skor i en vanlig affär med, i alla fall för mig. Det brukar alltid klämma osv i början, det är därför man ska gå in dem så att det inte blir olidligt på bröllopsdagen
  • SaraPayam
    starlet2 skrev 2008-12-12 09:22:54 följande:
    Tack! Man blir naturligtvis lite extra osäker om de kommer att bli bra en sådan viktig dag. Kommer i vilket fall ha ett par extra skor att byta med :)
    Det är ju bra, få skaffa ett par riktigt sköna skor, UTAN klack....måste ju lära mig att gå med klack, hur det nu ska gå till Nån som har några bra tips?
  • SaraPayam

Sååå lurade skrev 2008-12-12 09:17:40 följande:

Jag har inte beställt från PB utan direkt från duocheng.chMina skor inkl frakt kosta 473kr och då beställda jag modell klack höjd, klackmodell, färg och bredd helt efter mina önskemål. Superbra mailkontakt... Visst har PB billigare skor, men bara några utvalda modeller, i övrigt är det dyrare, men jag förstår att många tycker det är tryggt att beställa genom eb svensk hemsida... Nu väntar jag bara på leverans.Låter bra att det är smal modell på skorna för jag är en smal 39. Vet inte vilken storlek jag beställt utan uppgav bara fotens mått...
    Jo så resonerar jag ju med, för det känns ju tryggare....vill ju inte bli av med pengarna..Du får meddela oss när du har fått skorna, & berätta vad du tyckte om modellen osv
  • MulleNuh

Kostar ju samma som hos pernilla! Och hos henne får man välja precis samma saker..

Sååå lurade skrev 2008-12-12 09:17:40 följande:

Jag har inte beställt från PB utan direkt från duocheng.chMina skor inkl frakt kosta 473kr och då beställda jag modell klack höjd, klackmodell, färg och bredd helt efter mina önskemål. Superbra mailkontakt... Visst har PB billigare skor, men bara några utvalda modeller, i övrigt är det dyrare, men jag förstår att många tycker det är tryggt att beställa genom eb svensk hemsida... Nu väntar jag bara på leverans.Låter bra att det är smal modell på skorna för jag är en smal 39. Vet inte vilken storlek jag beställt utan uppgav bara fotens mått...
  • SaraPayam
    MulleNuh skrev 2008-12-12 09:26:41 följande:
    Kostar ju samma som hos pernilla! Och hos henne får man välja precis samma saker.. Sååå lurade skrev 2008-12-12 09:17:40 följande:
    Va det inte du som skulle till pernilla, nån gång framöver? Kan inte du kolla & känna hur kvaliteten är på skorna??
  • MulleNuh

Jo jag ska dit den 18:e. Och jaa jag ska kolla och känna! Annars är ju min visit där ganska meningslös! hoho..

SaraPayam skrev 2008-12-12 09:31:15 följande:
    Va det inte du som skulle till pernilla, nån gång framöver? Kan inte du kolla & känna hur kvaliteten är på skorna??
  • SaraPayam
    MulleNuh skrev 2008-12-12 09:32:29 följande:
    Jo jag ska dit den 18:e. Och jaa jag ska kolla och känna! Annars är ju min visit där ganska meningslös! hoho..
    Hehehe

Synd att man inte bor i närheten, det hade ju vart jättebra & testa skorna innan....men men man hade ju 14 dagars ångersrätt ut ifall att de inte skulle passa
Svar på tråden Pernillas brudbutik?