• umekicki79

Pernillas brudbutik?

Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.

• Svar på tråden Pernillas brudbutik?
  • MulleNuh

Gäller det helt när man specialbeställer skorna?

SaraPayam skrev 2008-12-12 09:36:56 följande:
    Hehehe Synd att man inte bor i närheten, det hade ju vart jättebra & testa skorna innan....men men man hade ju 14 dagars ångersrätt ut ifall att de inte skulle passa
  • SaraPayam

Ångersrätten menar du? Det tror jag, det verkade som det

• elsi

www.highheelschool.se Ja den finns på riktigt!!!

SaraPayam skrev 2008-12-12 09:25:08 följande:
    Det är ju bra, få skaffa ett par riktigt sköna skor, UTAN klack....måste ju lära mig att gå med klack, hur det nu ska gå till Nån som har några bra tips?
  • Arla79

Ville bara säga att jag går ALDRIG i skor med klack, men vill på bröllopet känna mig lite piffigare och ha skor med iaf lite klack. Tyckte att 2tums klack lät jättehögt men fick rådet från Pernilla att ta det ändå. När jag går i dem känns det knappt att det är klack på dem. Tom så att det känns konstigt när jag tar av mig skorna Men annars finns ju möjligheten att beställa 1 tums på en del av modellerna.

SaraPayam skrev 2008-12-12 09:25:08 följande:
    Det är ju bra, få skaffa ett par riktigt sköna skor, UTAN klack....måste ju lära mig att gå med klack, hur det nu ska gå till Nån som har några bra tips?
  • SaraPayam
    Arla79 skrev 2008-12-12 09:44:39 följande:
    Ville bara säga att jag går ALDRIG i skor med klack, men vill på bröllopet känna mig lite piffigare och ha skor med iaf lite klack. Tyckte att 2tums klack lät jättehögt men fick rådet från Pernilla att ta det ändå. När jag går i dem känns det knappt att det är klack på dem. Tom så att det känns konstigt när jag tar av mig skorna Men annars finns ju möjligheten att beställa 1 tums på en del av modellerna.
    Vilken modell beställde du? Hmmm jag å tum....hur mycket är 2 tum?

Det vill man ju & även annars, man känner ju sig lite snyggare när man går med klack
  • Arla79

2 tum är ca 5,1 cm.

Jag beställde Charlotte i ivory + ett par näbbskor till vår dotter.

• SaraPayam
    Arla79 skrev 2008-12-12 10:05:12 följande:
    2 tum är ca 5,1 cm. Jag beställde Charlotte i ivory + ett par näbbskor till vår dotter.
    Då är det precis som jag har tänkt å beställa vad bra
  • starlet2
    SaraPayam skrev 2008-12-12 09:46:53 följande:
    Vilken modell beställde du? Hmmm jag å tum....hur mycket är 2 tum?Det vill man ju & även annars, man känner ju sig lite snyggare när man går med klack
    Jag har beställt mina i 2 tum eftersom jag får ont när jag går i klack vanligtvis.Vill också tala om att mina skor passar perfekt nu när jag gått i dem ett tag. Var ju lite rädd att de satt för precis. Har en länk till mina skor som jag fick av pernilla när de var på väg till mig om du vill se klackhöjden...

www.pernillasbrudbutik.se/butik/Nicoletta.php
  • SaraPayam
    starlet2 skrev 2008-12-16 16:38:34 följande:
    Jag har beställt mina i 2 tum eftersom jag får ont när jag går i klack vanligtvis.Vill också tala om att mina skor passar perfekt nu när jag gått i dem ett tag. Var ju lite rädd att de satt för precis. Har en länk till mina skor som jag fick av pernilla när de var på väg till mig om du vill se klackhöjden...www.pernillasbrudbutik.se/butik/Nicoletta.php
    Tack för att du visade klackhöjden Känns den lagom eller tror du att man kan ha lite större klack?
Svar på tråden Pernillas brudbutik?