• mrsD
    Äldre 11 Aug 20:20
    84905 visningar
    782 svar
    782
    84905

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • 31 maj 2008
    Äldre 31 Oct 13:03

    Åh, hej Astriden! Vad roligt att höra att ni har det bra och njuter! Låter som en väldigt jobbig förlossning, men du fixade det!

    Måste vara en väldigt märklig och fantastisk känsla att komma hem från BB- och helt plötsligt vara tre i familjen! Hoppas ni kan njuta av den här tiden och komma tillrätta i er helt egna lilla familj! Vi finns där om det är något ni behöver! Stor kram!

  • 31 maj 2008
    Äldre 31 Oct 13:05

    Amor - skönt att det är ultraljud snart då, och få allt kollat. Är ju altid lika skönt att få bekräftat att allt ser bra ut.

    Ja, att jobba hemma ibland har sina fördelar faktiskt. När det var superstressigt på jobbet, var det ju mycket skönare att sitta hemifrån på kvällen, än att vara på jobbet. Men det kräver ju en viss disciplin också...

  • AyBee
    Äldre 31 Oct 13:43

    Hej alla fruar.....och nu mamma
    Skönt att höra att ni är hemma gumman. Var det du som ringde igår? Pappa kom inte ihåg vem det var men trodde att det kanske var du. Anyway.....hoppas första dygnet hemma har varit ok och att ni sov bra i natt. Och sist men inte minst..Axel gillar namnet Heter ju själv Adrian i tredjenamn.

    Själv är jag nu hemma med en magsjuk son. Stackars liten säger jag bara....Han blev sjuk igår och när vi försökte byta till ett tidiager tåg än vårt kl 20:10 så ville SJ ha 4000:-!!!!! Så Axel fick klara sig med mormor & morfar. Idag är han lite bättre och har precis ätit ett halv äpple.....få se om han får behålla det bara....

  • mrsD
    Äldre 31 Oct 14:03

    AyBee - 4000???? sj såklart, helt sjukt!!!!

  • AyBee
    Äldre 31 Oct 14:12

    Ja helt sjukt!!!

  • Grund
    Äldre 31 Oct 15:39

    Åhh Astriden, jag blir så glad att han får heta Adrian. Du vet ju att det är mitt favoritnamn också Härligt!
    Bra jobbat tjejen å kämpa på så länge! All beundran från mig.
    Jag förstår att lilla Adrian är helt bedårande och det ska bli roligt att träffa honom någon gång framöver.
    Säg till om du behöver hjälp med något, OK? *KRAM*

    Aybee, helt Psyko!!! 4000 spänn? Helt sjukt!
    Hoppas din lilla pärla mår bättre snart!

  • Astrid­en
    Äldre 31 Oct 21:38

    nu tjejer finns bilder i bloggen
    ninal.blogg.se/bebis/

  • mrsD
    Äldre 1 Nov 01:43

    Astriden - huuur söt som helst!!

  • Amor Eterno
    Äldre 1 Nov 09:32

    Åhhh så söt gumman, sä där spontant tyckte jag att han hade dina drag Vad härligt ni måste ha det nu!!

    Ett stort grattis igen och en varm kram från familjen Piskorowski!!

    Nu är det lite städ hemma sedan iväg till mässan

  • Långse­rud
    Äldre 1 Nov 10:35

    Välkommen Adrian till vår underbara tråd!
    Åh Astrideen jag rysssser å får tårar i ögonen för att Adrian är sååååå fin och att det är så underbart å att ni klarade det alla 3! Stooooooooor kram från mig!!!!

    Säger som alla tjejer, är det ngt hojta till! Som Amor sa också, ta er tid! Kan tänka mig att det är supermkt besök å fika hemma hos er i Lilleby nu och att er maskin går varm. Lyssna på er själva bara så att ni orkar med och får ta er tid att bilda en plattform. Har ingen aning hur det känns för er men av kompisar har man förstått att de önskar de kanske tagit det lite lugnare ibland.

    Jag var ute å drack vin igår, fick lite ont i huvudet! Å så väcktes jag av hantverkarna som stod på altanen och ville börja med vår hall. Men men vill ju att de ska komma igång men hade ju önskat lite senare än att de kom 9 en lör!

    Nu grönt te (min nya grej!) å nu kom min kompis med dotter så ska vi dra till NHem å Villamässan!

    Hoppas vi ses AMOR! Ngn mer kankse ska dit`?

    KRaaaaam!

  • Astrid­en
    Äldre 1 Nov 22:43

    UNDERBARA FRUAR!
    NY TRÅD

    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/

  • mrsD
    Äldre 1 Nov 23:52
Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5