• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • AyBee

Zsi - av oss så är det bara Amor som har haft festen på Aschebergska. Kolla lite med henne.

Ang inbjudningskort kan du ser bilder på allas på deras sidor tror jag. Vilket färgtema har ni valt?

Blommor, ja smaken är som baken. Vad är du ute efter?

Tårta - Jag har beställt min på Steinberger & Nyberg. inte så billig med super god. Tror att de har tårtor för 100 pers men som sagt det kostar.

• Zsi

Hej AyBee

Tack för att du svarar :)

Vi har tänkt ha grön/vit eller guld tema, vi diskuterar fortfarande

Amor, vad tyckte du om Aschebergska?

• 31 maj 2008

Långse - nu har jag äntligen mailat dig!

Jag kan tyvärr inte gå med på julkonserten. Vi har ju tillträde där på måndagen, och har bokat in helgen med flyttaktiviteter i Örebro. Så tråkigt!

Här har det varit en skön, lugn helg. Perfekt att samla krafter för veckan som kommer. Vad har ni andra gjort?

• AyBee

Neeeeej - M berättade idag att de har julbord med sitt jobb den 12/12..... så jag kan inte gå på konserten.....om jag nu inte kan skaffa barnvakt......ska tänka på detta lite till innan jag säger ja eller nej definitivt.

• Grund

God morgon girls!

Jäkla skit Aybee! Men så är det ibland, ofta roliga saker som krockar. Hur känns det nu inför lördag??? Glad att läsa att du allt under kontroll! Bara du har en backup för Astridens M ifall de är på BB då. Vi är många här som finns till förfogande om det krisar, det vet du! Vilken tid är vigseln?

Amor: Stort tack för i fredags gumman! Såå mysigt att bara ta det piano med dig och prata lite. Det var så roligt att få se era underbara bilder också. Kram på dig

31maj: Glasd att läsa att du haft en lugn helg. Det behöver du!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Först vil jag säga super tack till Grund som var hos mig i fredags, hon gjorde supergoda pannkakor som Jonas älskade på äta på lördag
    Och jag fick en sådant Balders Hage ljus som luktade ny tvättat, tack igen tjejen för allt, mat, present och singstar

Astrid - Tack igen gumman ör att du lämnade av cd med vår vigsel som du filmade!!! Tusen tack igen gumman.

Zsi - Angående Aschebegska eken så var det toppen där!! Men säg precis som du vill ha det och träffa dem några gånger tidigare så kommer du att bli supernöjd!!
    Jag har lite bilder som jag kan e-maila över för lite insperation om du vill ha?? Har du mail adress som du kan inboxa?

Måndag och jag känner mig icke inspirerad till jobb kan jag säga!!

• Grund

Amor: Vad bra att Jonas också gillade pannkakorna Tur vi gjorde till honom också Tack själv igen Sweetie!

• Astriden

God morgon girls,
    Hoppas ni alla haft en bra helg. attans vilket trist väder det är idag, riktigt höstrusk.
    Grund M har en backup som hoppar in om vi mot förmodan skulle vara på BB.

• Grund

Bra Astriden Allt under kontroll!
    Såg på bloggen att det verkligen var spridda skurar på gissningar även om vi är ett antal som tror du går över några dagar. Vad tror du själv?

• AyBee

Hej tjejer....
    Idag har vi hämtat ringarna!!! Har den nu på mitt finger för att få känslan. Den blev jätte fin. Ser inte alls ut som "Solvind" ringen längre tycker jag.

M´s blev hur maffig som helt. Lite för stor tycker jag men han älskade den. Sen hade se skrivit Annebritt inuti och det gillade inte jag alls. Jag heter faktiskt AnneBritt :( Men vi sa att vi fixar till det efteråt. Orkar inte pendla fram o tillbaka dig någonting mer. Nu får det vara nog för denna gången.
    Ska fota ringarna så att ni får se.

Grund...och alla andra som kan. Vigsel är kl 16:30.

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5