• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • mrsD

Långse - ajdå.. funderade för vi har bröstcancer i släkten så tänkte kolla hur d e me, man kan ju kolla om man e i riskzonen för den genetiska typen osv.. aja, e väl vårdcentralen antagligen, o orka me d! not

• 31 maj 2008

God morgon tjejer! Kall dag här idag, tur att man har nyinköpt mössa! Grund, låter riktigt jobbigt det där. Håller alla tummar för att det inte är något den här gången!

Vad mysigt det låter med hotell i Falkenberg, Amor. Det är viktigt att lyxa i vardagen, det finns alldeles för många gråa vardagar ändå. Fast det är ju inte en vanlig vardag när det är er 3-årsdag såklart. Vet J om, eller är det en överraskning?

AyBee - håller med alla här. Ringarna är superfina!

Stor kram till er!

• Grund

Morning girls!

Ännu en morgon där jag snoozade alldeles för länge! 31 maj skrev tom inlägg innan jag stod upp

Igår tog jag en eftermiddagslur när jag kom hem, det var ett tag sedan faktiskt. Riktigt skönt!

Amor: Jag missade det där med Falkenberg först. Vad mysigt!!

• 31 maj 2008

Astriden? Var är du? Något på gång? Blir ju jättenyfiken när du inte skriver något inlägg på hela dagen!

• mrsD

31 maj - du har rätt! men har sett henne på msn idag o där är hon "inte vid datorn" nu så kan inte fråga henne, men hon va där imorse!

• 31 maj 2008

Tala om att man blir övervakad när man går in i riktiga slutspurten av graviditeten !

• mrsD

haha, ja! iaf me massa nyfikna brudar som väntar;)

• Astriden

hejhej tjejer, ingen fara här är allt så lugnt.
    Har haft fullt upp med att bädda bebissäng, fika med grannen & nu har Aybee precis vart här tillsammans med sin söta tärna Hanna för att kika på klänningen.

• 31 maj 2008

Ha ha, Astriden, du får inte göra oss sådär oroliga Mys att bädda bebissängen! Blev det blått eller rosa ?

Torsdag idag tjejer, en härlig dag för dem som gillar ärtsoppa! Dit hör inte jag, men jag tror det blir en bra dag ändå. Är väldigt avundsjuk på Långserud som får träffa min make på kurs idag och imorgon.

Kram!

• Amor Eterno

God morgon sötisar!!

Hoppas allt är bra med er?? Själv mår jag toppen, efter en bra natts sömn!!!

Såg ny Greys Anatomy igår?? Den är ju såååå bra den serien, jag är hooked

Tjejer väntar ivrigt på att min bild skall komma med på GP men inte idag heller...morr.

Astrid - Gud så kul tjejen bädda och ha sig ja det kan ju komma när som helst Men jag har ju röstat på 4 November!

Idag kommer min man och hälsar på mig på jobbet han får se de nya lokalerna och vi får mys lunch ihop!!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5