• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Fredag idag!!! Åhhh så skönt!

Igår när jag tvättade så funkade inte vår torktumlare..skit oxå ny inköp måste det bli nu innan JUl!!! Men men oväntade utgifter!

Aybee - Så kul att du skriver tänker på dig och vad du måste känna nu Jag ser dig imorgon gumman! Ta det lugnt idag och njut sen!!!

LÅngserud - Visst kan man handla en hel del på Balders Hage
    Konserten det finns en kl. 17 å en kl. 19.00. Lussefika låter nästan bättre tycker jag

Astrid - Vi går och väntar ivrigt nu!!

• Grund

Godmorgon vänner!

Idag frk K, imorgon fru R. Åhhh vad jag hade velat vara i dina kläder nu och ha denna dag framför mig. Jag kommer och tittar imorgon såklart men redan nu vill jag önska dig all lycka!
    Det är ER dag och den kommer bli fantastisk!

Långe: det är OK att hoppa PJ. Kan också tänka mig att hänga på till Oscar Fredrik istället. I lyan har det inte hänt så mycket nu. Väntar på att dörrfodrena ska komma. Men det är hyffsat beboeligt nu iaf

Ikväll kommer H´s föräldrar på besök. Vi ska äta middag och jag ska äntligen få ge pip-leksaken som jag köpte på Ullared till lilla Tellus (strävhårig tax). Han kommer bli så glad Längtar efter honom!

Spelade laserdome med jobbet igår. Det förbättrade inte träningsvärken i benen direkt, men det är ju jätteroligt!!!

• Grund

Vi kan ha inflyttningslussefika hos oss!!!
    Kan alla luciahelgen?

• Astriden

God morgon,
    jag tyvärr inte den 13:e då vi redan är inbokade på julbord men är jättegärna med på lussefika en annan dag.

Tjejer som skall kika på Aybee, ska vi mötas hos mej & ta enbil bort. Det är en rätt liten parkerngsplats & det kan ju vara kul att komma i samlad trupp..

• Grund

Astriden, det låter som en toppenidé. Ska vi ses hos dig vid 16, eller är det försent?
    Hur lång tid tar det till kyrkan från dig?

Lussefika på fredagen eller söndagen? Söndag kan var lite mysigt också tycker jag.

• BarbaBruden

Morning!

Uppe med tuppen och rensat alla pärmar med papper + alla som legat löst i lägenheten. Varför sparar man fakturor från -04???

Surt med oväntade utgifter, Amor! Hade du kunnat shoppa roligare saker för....Balders Hage exempelvis. Ska nog dit en sväng imorgon.....

Nu ska vi iväg och handla massor av saker till nya huset: toastol, badrumsmöbel, färg, spots och massa massa annat! Dyrt men så kul!

Ja, vi träffas hos Astriden. Strax innan 16 kanske, så vi kommer i tid?

Underbar helg till er alla!
    Kram!

• 31 maj 2008

Goddagens fina tjejer!

Härligt, AyBee! Pirr pirr i magen nu, bara en dag kvar att leva i synd Ha en underbar dag och njut av varje sekund, det är ni värda!

Ja, Långse, vi håller på att beta av den där listan bit för bit... Det är ju en del som ska inhandlas, men det är väldigt roligt!

Äntligen fredag! Idag blir det hemgjord pizza hemma hos min syster och lek med deras tre små yrväder innan M kommer hit ikväll. Imorgon åker vi till kompisar i Strängnäs. Så tråkigt att missa bröllopet, men jag räknar med detaljerade redogörelser!

• Grund

Barba, vilken bra dag! Underbart att få rensat i gammal skit.
    Kul att handla badrumsgrejer också Fast det klart, dyrt är det.

Sitter nu på jobbet och rullar tummarna kan man säga för det system jag jobbar i ligger nere. Tur att internet funkar iaf.
    Men om 5 minuter är det dags för innebandy

• 31 maj 2008

Roligt med innebandy, Grund! Spelar ni alltid det med jobbet?

Mätt och belåten efter en god lunch, ska nog jobba lite till innan det är dags att åka till syster.

• mrsD

wee, trött efter en shoppingtur, bland på Balders Hage=) där blev d två gammeldags julkalendrar (en t mamma) o d berömda clean cotton ljudet, så d ska testas i helgen!

Men nu drar ja t orust, säga farväl t skogen *snyft* mamma flyttar 1 nov..

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5