• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Grund

Å vad roligt att få lite mer info om lilla(?) gossebarnet J
    Hoppas giraffbodyn passar iaf

Aybee: Härligt att ni har det bra i huvudstaden! Ser ram emot fika när ni kommer hem så vi får höra allt om er dag!
    Kram!

• 31 maj 2008

Åh, nu gråter jag när jag läser vad du skriver, AyBee! Vad skönt att den långa förlossningen är gjord och att alla mår bra! Har varit orolig för dem när det verkade ta lång tid. Igen, stort grattias Astriden, och vi ser fram emot att höra från dig! Njut av den nya bebisen så mycket ni bara kan!

Ni verkar ha det bra, AyBee! Njut av din man och ha det supermysigt i Stockholm!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Torsdag redan idag.. Gud så skönt!

Aybee - Vad härligt ni har det där uppe, jag älskar stockholm inte för att bo men turista

Astrid - Hoppas ni nu vilar ut ordentligt och får nya krafter nu när ni är 3

Långse - Hoppas att farmor mår lite bättre nu gumman, stor kram på dig!

Grund - Härligt med spa, själv bokat på Haga med min mamma till slutet av November!!

• 31 maj 2008

Hej fruar!

Hoppas ni har en bra torsdag idag! Jag njöt av att somna och vakna bredvid min man. Finns inget bättre.

Som Amor skriver, hus går det med din farmor, Långse? Hoppas hoppas hon blivit bättre.

Spa lät verkligen inte fel. Vi kanske kan boka in oss på något på Smögen nästa helg. Hmm, det vore ju så skönt...

• Grund

Halloj girls!

Blir ett sent inlägg från mig idag. Var nere på lagret i morse och grejade lite men nu har jag fått pannkakor i magen och är tillbaka på jobbet.

Amor: gick simningen bra? Du vinner väl?

31maj: Synd att vi inte ska till Smögen samma helg. Jag ser riktigt fram emot söndag och få bli ompysslad en stund.
    Igår var jag och köpte papper till tackkorten så nu ska det skäras och stäplas och embossas igen. Inte riktigt lite inspirerande som före bröllopet men det ska bli skönt att få skicka dem.

• 31 maj 2008

God morgon tjejer!

Sitter hemma och jobbar idag, så skönt!

Någon som har hört något från Astriden, om de har det bra?

Ja, Grund, det var synd att Smögenhelgerna inte matchade! Vi ska träffa M's kusiner, äta middag, dricka vin (för dem som kan...) och spela spel. Brukar vara jätteroligt.

Hoppas alla får en skön fredag!

• Grund

God morgon!

Fredag igen

31maj: Gud vad skönt att kunna jobba hemifrån. Det hade jag också velat göra ibland.

Igår fick vi satt upp några av våra lister och herregud vilken skilland det blir. Så fint

Inget hört från Astriden. Hoppas verkligen allt är bra och att de njuter av att vara föräldrar.

• mrsD

åh härliga fredag! börja de me tenta dock, men d gick bra=) ikväll blir d tenta-öl på stan o imorn 12-årskalas för systerdotter

Vä händer i helgen hos er?

• Astriden

Hej underbara fruar, jag gråter nu när jag läser om era frågor
    Nu är vi hemma igen med vår lilla son Adrian. Han är så fantastisk & underbar. Han kom i tisdags 14:44 efter... ja nästan två fruktansvärda dygn. Men med mycket kämpande och jävlaranamma fick jag till slut ut klumpen på 4200g & 52 cm lång. Vi mår bra allihopa & börjar känna oss pigga här hemma nu.

Hur är det med er allihopa?

• Amor Eterno

Hej alla underbara!!

Så kul att du tittar in Astrid! Vi förstår att det tar ju tid att komma hem och rota sig med den lilla.

Grattis igen, vilket fint namn det blev Adrian, vill ju såklart höra alla detaljer men det kommer väl!! Ja stor var han vad ni har kämpat 4200 gram 52 lång! Har du köpt för små klädder?

Snälla säg till om vi kan göra något för er nu?? Du får såklart säga när vi kan komma och hälsa på vet att det blir många som vill titta på den lilla men säg när du är redo

Fredag och härligt haft en tuff vecka på jobbet! Skall träffa mamma efter jobbet shoppa & strosa lite i stan!!

Har simmat denna veckan och vägde mig på Valhalla vågen bara gått upp 1 kilo och nu är jag på v.17+5 hmmm får se hur det blir!! Måndag är det ultraljud igen och bra att vi går dit nu, har kännt mig väldigt öm i/på magen nedanför naveln nästan så att jag har blivit orolig för detta!!

Astrid har du bilder??

Kram på er alla Nu är det lunch!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5