• SweetSun

50-tals bröllop

Hallå! Jag startar om tråden då den gamla stängdes.. hur går det för er tjejer?

• Svar på tråden 50-tals bröllop
  • SweetSun

Cltsp; Det låter ju toppen för er!! Coolt att få ha kvar utställningen!!!

• Nancy Drew
    alltidvi skrev 2008-10-01 08:41:32 följande:
    Det beror nog lite på klänningen men runt 1 500:- för en 50-tals klänningen sa ägaren när jag frågade. Hon har även nya klänningar i 50-tals stil om man känner för det. Lycka till!
    Tack! Bra att veta på ett ungefär innan man går ut och letar.
  • LadyLuck

Nu har jag "råkat" köpa tre klänningar från Vivien H.:) oops! Och ingen av dem har varit bröllopklänning...Men vad jag vill säga är att bättre customer service får man leta efter, dom e extremt trevliga och man får paket typ 3-4 dagar efter beställningen! :)

• LillEm

Ja de är verkligen super.
    Jag älskar min bröllopsklänning som jag har köpt från Vivien

• LadyLuck

LillEm - Vilken köpte du? Vilken färg på underkjol ska du ha? Ska du ha någon bolero? Hatt? Jag hade min röda men vita prickar, halterneck med. Med en härlig stor röd underkjol på mammas 65års fest nu i helgen :)

• LillEm

Jag har köpt klänningen i ivory med vit underkjol och bolero i ivory. Du kan se dem i mitt galleri. Dessutom kommer jag att ha flor över håret och ansiktet.
    Den röda med vita prickar är så snygg, du var säkert jättefin på din mammas kalas.
    Vilken klänning vill du ha på bröllopet?
    Jag funderar på att köpa en till klänning från Vivien till vår smekmånad som går till Paris , kanske en grön.

• U2s

Jag var inne kollade på Viviens klänningar förut, men kommer inte ihåg vad hennes hemsida heter...

Snälla påminn mig!

• alltidvi

Ett litet tips: Om ni letar efter en kort underkjol så har Gina Tricot billiga tyllkjolar(svart och ljusrosa). Köpte en av varje i lördags... Blir helt ok puff!

• SweetSun

tack för tipset alltidvi! Jag skulle kunna tänka mig ljusrosa underkjol!! ska kollas in!

• LadyLuck

Jag har köpt tre underkjolar från Vivien of H och fått hem i paket på posten :) Helt underbara!

• LillEm

Jag fick mina korta spetshandskar (se bildgalleriet) som jag har beställt igår och trots att jag har köpt dem i en flickstorlek för åldern 16 år så är de för stora :-/ . Jag har verkligen mini-händer och alla handskar/vantar etc är för stora.
    Men jag ska försöka att sy in dem lite i resåren kring handleden så kanske det blir bättre.....

• SweetSun

lillem; ja det är mitt problem med! Jag tänkte om man skulle ha handskar, men vet inte om jag vågar beställa via nätet! Jag har så oootroligt små händer, så det mesta brukar vara för stort.

Svar på tråden 50-tals bröllop