• Gable
    Äldre 6 Jul 15:31
    50907 visningar
    444 svar
    444
    50907

    Äntligen fredag del 14

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 15:33
    + 396 totalt: 26.537

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 14
  • Äldre 2 Oct 14:45

    Rystall är väl oxå MC-tokig???

    *gruppkram!!!!*

  • mammac­atta
    Äldre 2 Oct 15:10

    Mmm...

    anne på grönkulla skrev 2008-10-02 14:45:01 följande:


    Rystall är väl oxå MC-tokig??? *gruppkram!!!!*
    Har mejlat igen.
    Det var mer, har minne som en kolibri nuförtiden.

    Det ringde en tant idag och ville "känna lite på mig" innan de anställer mig i några månader på ett vik.
  • Rystal­l
    Äldre 2 Oct 20:18

    Oooo tack för bågen! Den behövs verkligen här i höstrusket. Har tentapluggat i dagar nu och är regält trött i skallen. Och det är just vad jag har läst, nerurokirurgi och thoraxkirurgi (hjärna och hjärta). Jag har läst och läst och läst men ändå inte hittat någonstans där det står har man skall få ut vacka människor ut skallen och hjärtat. F-n!
    Skall ta mig ett bad och se om det hjälper. (tror inte det dock...)

    Krya på er alla vänner som är sjuka, människor som djur och jag hoppas att det löser sig med huset MC. Och jag gillar MC väldigt mycket. Extra stor kram!!!

  • Rystal­l
    Äldre 2 Oct 20:19

    Har? Hur menar jag ju förstås...

  • Rystal­l
    Äldre 2 Oct 20:20

    Oj en tant som vill känna på MC, det låter intressant...

    Lycka till med klämmandet!

  • mammac­atta
    Äldre 3 Oct 15:47

    Jorå, det sak bli intressant.


    Hursomhelst vill jag bara tacka er alla som svarat för era varma och empatiska svar. Jag är rörd! *kram å hångel*

    Har inte tid att svara på alla nu och det skulle inte bli förrens på söndag. Lite oförskömt sent tycker jag.

    TACK mina vänner!

    Kan meddela att det är mycket bättre nu, mesta paniken är borta.

    HÅNGEL på er, fredagsbrudar!!!
    /MC
  • Äldre 3 Oct 19:04

    Det låter bra det MC, att det känns lite bättre. Då kanske du kan hjälpa mig att dela ut dessa hetsvirkade tingestar till alla fredisar. Jag har grejjat ihop dem den här veckan, inte helt enkelt men det gick till slut. Två var, slit dem med hälsan
    bp3.blogger.com/_qIQ77-209Ug/R6wV6_l64lI/AAAAAAAAAzE/jcyvVqNoy_I/s1600-h/DSC_0878.JPG

  • Äldre 3 Oct 19:28

    Äntligen fredag!

    Idag har varit en jobbig dag. Maken har blivit sjuk, jag och elias är fortfarande inte pigga, elias frustration fick hans två kompisar känna på genom att han drog dom i håret (det är VERKLIGEN inte likt honom)

    Suck!!!! Hoppas att lördagen blir bättre än fredagen.

    Mc, jag har läst mailen, men inte hunnit svara! Skickar en STOR gruppkram till alla som behöver det och till er alla andra så skickar jag en i förebyggande syfte!

  • Fru Hilde
    Äldre 4 Oct 20:27

    Hej
    JAG LEVER !!! men bara nätt och jämt. Kan inte gå in på detaljer men jag har varit i helvetet och kommit tillbaka. Jag lovar.

    MC jag har läst, men var tyvärr så uppfylld av mitt eget att jag inte klarade att svara. Jag lider med dig och önskar dig verkligen det bästa! Gruppkramar har du fått i massor så jag beamar dig ett par varma vinterskor så du kan hålla fötterna varma och huvudet kallt. Kan behövas när främmande tanter ska klämma på en

    Efter en underbar dag där maken verkligen såg till att jag hade möjlighet att tänka lyckliga tankar så mår jag aningens bättre. Fast jag har ändå fullt med konstig ångest och gråter ett par skvättar då och då. Jag pratade med en person som kan en hel del om hur man funkar vid stress och mycket svåra saker och enligt henne tar det minst ett par dagar innan kroppen lugnar ner sig. Jag hoppas det stämmer. Hursomhelst så har jag numera lön, men inget jobb...

  • Äldre 5 Oct 08:02

    Ååh, grytlappar! Precis vad jag behöver här i min sandlåda! *sätter dem på huvudet som skydd mot solen*

    Hilde vad glad jag blir att din man tar väl hand om dig!

    Rystall, om du hittar lösningen, faxa den till mig med!!!

    Hångel på er!

  • Fru Hilde
    Äldre 5 Oct 20:54

    kvällsunderhållning www.ratemyturban.com/

  • Äldre 6 Oct 06:59

    Hysteriskt kul! Tack Hilde! Underhöll hela familjen o halva facebook med din länk igår kväll!!!!

  • Rystal­l
    Äldre 6 Oct 19:58

    Jippie! Nu har praktiken börjat o då kommer att möta honom varje dag Fast inte i morgon för då ska jag åka ambulans. Det skall iallafall bli kul. Men på onsdag skall jag var på op hela dagen och då kommer jag att möta'n hela tiden
    Arg på mig själv.

  • Rystal­l
    Äldre 6 Oct 19:58

    Ps jag klarade tentan, med jättemarginal. Över 80 poäng!

Svar på tråden Äntligen fredag del 14