• TrulyInLove

    Alla hjärtans dag brudar! 2009

    Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad

  • Svar på tråden Alla hjärtans dag brudar! 2009
  • Mixit

    Alla våra lokaler är fixade, men det var ju på samma ställe så det var inte så meckigt. Kapell och restaurang, vi ska ju ha förmiddagsbröllop med lunch efter så vi hoppar alkoholen oxå!

  • Marie88

    Hurra, nu är inbjudan skriver, klistrad och limmad och ska iväg till några gäster redan ikväll. Ska bli så kul att överraska dem!!!

  • Vargtassa

    Skickar ni ut inbjudningar redan nu!? Vi tänkte skicka ut dom i December eller så.....

  • Marie88

    Liten formalitet bara, då det redan är så få gäster vi ska ha. (15 pers) Vi tyckte det var ett kul sätt att säga att "Nu gifter vi oss!" Annars hade vi inte behövt kort egentligen, men det var fruktansvärt kul att göra dem!

  • Vargtassa

    Har oxå klippt och klistrat själv Finns bild i galleriet.. Kanske inte världens mest exklusiva kort men dom duger åt oss


    Marie88 skrev 2008-09-27 16:51:20 följande:
    Liten formalitet bara, då det redan är så få gäster vi ska ha. (15 pers) Vi tyckte det var ett kul sätt att säga att "Nu gifter vi oss!" Annars hade vi inte behövt kort egentligen, men det var fruktansvärt kul att göra dem!
  • BlygBrud

    Sitter och pysslar med inbjudningarna.
    Tänkte få ut dom skiftet okt/nov.

    Tanken var ju också att vara supertyst om att det är bröllop på G. Ingen skulle få veta förrän inbjudningarna damp ner i brevlådan.... jo hej vad det gick bra att vara tyst om det... Tror jag sagt det till snart alla..."bara så att du vet....men var tyst om det för ingen anna vet..."
    Men ni vet hur det är...man bara tänker bröllop bröllop bröllop hela tiden och kan ju inte låta bli att bubbla om det!!!

  • Vargtassa

    Idag har vi varit till dressman och köpt svarta lite finare byxor, en grå väst och en vit skjorta till min m2b
    Han blev så fiiiiin! Så var det bara jag och barnen kvar då...

  • Vargtassa

    Det är bara min syster (tärnan) och hennes kille som vet.. Och pappa anar nog eftersom han satt och tittade i min mobil för ett tag sen och där fanns det bilder på mig i brudklänning.. Men han har inte sagt något och inte jag heller så han lär ju vara liite nyfis Men jag sitter och håller emot hela tiden för att inte säga något till någon! Dessutom så gifte sig min bror i sommras och nu är ALLA på oss om att det faktist vore dags. (Vaddå! Vi har ju bara varit ihop i 11 år! )


    BlygBrud skrev 2008-09-28 20:07:01 följande:
    Sitter och pysslar med inbjudningarna. Tänkte få ut dom skiftet okt/nov.Tanken var ju också att vara supertyst om att det är bröllop på G. Ingen skulle få veta förrän inbjudningarna damp ner i brevlådan.... jo hej vad det gick bra att vara tyst om det... Tror jag sagt det till snart alla..."bara så att du vet....men var tyst om det för ingen anna vet..." Men ni vet hur det är...man bara tänker bröllop bröllop bröllop hela tiden och kan ju inte låta bli att bubbla om det!!!
  • Mixit
    Vargtassa skrev 2008-09-27 15:38:42 följande:
    Skickar ni ut inbjudningar redan nu!? Vi tänkte skicka ut dom i December eller så.....
    Vi är ju så få och ingen visste, så det var vårt sätt att tala om att vi skulle gifta oss!
  • ogiftnickenyfiken

    Jippiiiiiiiiiiiiiiiii
    Har precis varit och hämtat våra ringar
    Shiiiiiit va fina de var... vill ha på mig dem nu.
    Får vänta i 4 månader innan det är dax att bära förlovningsringen. Efter det är det bara 9 dagar tills jag får vigselringen.

    Åhhhhhh vad jag längtar (även att det bara kommer vara jag och min m2b där).

Svar på tråden Alla hjärtans dag brudar! 2009