Alla hjärtans dag brudar! 2009
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Köpte vita lakan på Ikea för 15 kr/st och små blockljus 4-pack för 15 kr kändes lite lagom. Längre än så har jag inte kommit..
Hohoooooo, vart har alla alla hjärtans dag brudar tagit vägen?
*puffar*
små runda speglar finns på IKEA, snyggt att ha under vita blockljus! Det ska vi ha, reflekterar ljuset fint och blir lite vintrigt.
Vi ska ha vinrött och ljusblått som färgtema. Jag ville ha vinrött och min sambo ljusblått så jag tänkte att de färgerna går ju bra ihop så varför inte. Men ngt tema för festen har vi inte.
Vi ska ha en massa marshaller, blockljus i och utanför lokalen. Och utanför kyrkan så ska alla ha ett varsitt tomtebloss i handen.
Jag ska nog också ta och inhandla lakan på Ikea och ha som dukar. En bra idé.... Våra färger på bröllopet/fest kommer att vara mörkrött, silver och mossgrönt. Har inte kommit så långt i planering vad gäller dukning osv. så tipset med lakanen var en bra idé. Jag vill ha mycket levande ljus men eftersom det är mycket med barn med på vår fest som måste jag hitta på någon bra mer "brandsäker" lösning.
Några förslag när det gäller dukningen? Emottages tacksamt!!
NU har vi hittat min klänning! en helt underbar Nixa! måste bara få berätta innan jag spricker!
Shit idag har jag köpt en klänning! Bara föll för den direkt när jag såg annonsen och nu finns den i mitt hem! Känns bara så bra!
Det har varit mitt värsta har liksom inte hittat DEN med stort D.
Men nu är det klart!