• hanjoh

    5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

    Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här

    Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!

    Lycka till alla!

  • Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
  • swordfish

    Lycka till alla!! jag var och såg min brudbukett igår med vita pioner, rosa luktärtor, prärieklockor i rosa o vitt som "spretar" upp, limegrönt och gräs samt rosa rosor. så underbart fin så jag fick ont i magen...

  • Munchkin
    Sommaren2008 skrev 2008-07-04 15:23:45 följande:
    Nu ringde m2b sin bror och ville bara kolla så att allt var klart inför morgondagen. Då berättar hans bror att han inte haft tid att träna in låten han lovat att sjunga på vår vigsel!! 25 timmar innan vigseln!! Det är inte rampfeber då han är musiker som uppträder lite då och då på uteställen. Hur j***a egoistisk får man vara? Hans enda syskon gifter sig och han har haft ett halvår på sig att träna in låten!! Det är m2b som valt låten, min låt ska vi dansa till och hans låt skulle vi ha på vigseln... blir så arg för att han gör så mot min älskling! Det riktigt kliar i fingrarna på mig...
    jag förstår att du blir arg, det är rätt egoistiskt att göra så särskilt mot ett syskon. Vi var iofs på ett bröllop för en månad sen där duon som skulle framföra en låt i kyrkan dan innan inte heller hade övat nånting, så brudparet såg till att de tog sina gitarrer med sig och tvingade dem öva inför pub lik på grillfesten de hade kvällen innan, det gick jättebra, låter lät perfekt i kyrkan dan efter. Hoppas din bror nu övar idag så att det låter bra i morgon.
  • Semesterbruden

    Jag är glad för din skull =) men ack så avundsjuk !!!!
    Skulle hämta alla blommor i dag, då säger tjejen där att hon inte fått tag på kallorna som jag beställt för flera veckor sedan !!!!! Istället för stora pampiga vita som skulle bindas med ett vitt band runt och pärlor på så var det nå små saker, inte större än en ros......
    Jag var tvungen att åka hem stor böla och samla mig innan jag åkte tillbaka och valde ut andra blommor som hon gjorde en bukett av. Fin men inte alls vad jag tänkt mig.
    Jag är så j....la besviken, hon sa att hon hoppas dagen blir bra ändå när jag gick, inte ens en "ursäkta att vi gjort fel..."

    Hon sa att det inte gick att få tag på större men jag satte mig och ringde runt i förtvivlan, i alla grannstäder så kan dom få tag på dom stora MEN dom måste så klart beställas en vecka innan.

    Hur som helst så gifter jag mig med min älskling i morgon, känner bara att blommorna kan jag lika gärna vara utan =(

    Allt annat har annars flytit på bra jag tror det blir en toppen dag !


    swordfish skrev 2008-07-04 15:51:45 följande:
    Lycka till alla!! jag var och såg min brudbukett igår med vita pioner, rosa luktärtor, prärieklockor i rosa o vitt som "spretar" upp, limegrönt och gräs samt rosa rosor. så underbart fin så jag fick ont i magen...
  • Jen82

    Semesterbruden.
    vilken otur.
    skit i blommorna och var glad över ditt bröllop som kommer snart.
    KRAM

  • sofjoa

    idag är det dags...... vad nervös jag är... men jag kan nog släppa oron kring vädret iaf. för det ser fint ut =)

  • Sommaren2008

    AAAAAH!!!! Idag ska vi gifta oss!!

    Jag vaknade alldeles för tidigt (somnade dock mycket snabbt igår) men vädret ser underbart ut! Blå himmel och vinden ser ganska stilla ut!

    Magen är full av fjärilar, som tur är så börjar min dag ganska tidigt. 10.20 blir jag hämtad för att åka med tärnan till frisören. Får se om jag lyckas få i mig något att äta.

    Igår skulle vi ätit på restuarang med gästerna från England. De blev tyvärr ombokade till ett senare flyg så vi åt själva på restaurangen, jag och m2b. Det var underbart! italiensk-svensk mat, italiensk musik i högtalarna. Alla nervositet rann av oss och allt kändes bara underbart!

  • Semesterbruden

    God morgon alla brudar!!!!!
    Pigg som en jag vet inte vad =)
    Sitter här och äter frukost och laddar för dagen.
    Vi har toppenväder, det mesta finns på plats därt fest och bröllop ska hållas så jag ska bara packa övernattningsgrejerna.

    Pirrigt!!!!

  • Pumpkin

    Godmorgon brudar! Idag gäller det

    Hoppas alla får en underbar dag, se till att njuta ordentligt.

  • miapias

    vi ska iväg o duka lite..i lokalen..de absolut sista....ska vara hos frisören kl 10:00....har en hel del fjärlilar i magen....men vi hr sovit ganska gott....

    ha det så bra alla andra

  • Jen82

    Lycka till alla 5juli brudar.
    Om en vecka står jag oxå där :):)

    NJUT av dagen och de fina vädret!

  • Brud 080823

    Lycka till alla brudar! Och brudgumen också!

    Toppenväder får ni iaf!

  • Goldensea

    Wow! Vilken fantastisk dag. Helt j*vla otrolig. Skriver om den vid annat tillfälle, är så trött nu.

  • Semesterbruden

    Helt underbar dag !!!!!!!!!!!!!!!
    Gud vilken släkt och vilka vänner vi har, helt underbara !

    Jag är så lycklig =)

  • Munchkin
    Semesterbruden skrev 2008-07-07 08:35:33 följande:
    Helt underbar dag !!!!!!!!!!!!!!!Gud vilken släkt och vilka vänner vi har, helt underbara !Jag är så lycklig =)
    Jag instämmer i vad du sa.
    dagen var helt underbar och våra underbara vänner impopnerade stor på mig i lördags
Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!