Inlägg från: Semesterbruden |Visa alla inlägg
  • Semesterbruden

    5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

    Åh vad kul !!!!!
    Vad gjorde ni?

    Vi gifter oss den 5 juli, min sambo hade sin svensexa i lördags - det verkade ha varit en lyckad dag =)


    Pumpkin skrev 2008-06-01 11:20:26 följande:
    Det blev inget ringhämtande igår - jag blev hippad istället
  • Semesterbruden

    Jag har glömt bort en massa småsaker, kom nyss på att jag måste fixa pärlor till håret - det hade jag totalt glömt bort !
    Jag har skjutit på saker och nu är det inte så lång tid kvar....
    Ska hämta ringarna på måndag, spännande !

  • Semesterbruden

    Ja, det börjar dra ihop sig =)
    Känner att dagarna är fulbokade med saker som jag måste hinna med dom här två veckorna.
    Fick uppleva en skitkul möhippa, veckan efter min sambos svensexa, så kul och dagen tog slut alldeles för fort! Det är
    nog så med bröllopsdagen oxå, så vi måste passa på att njuta när sen kommer !!!!

  • Semesterbruden

    Hejsan och godmorgon =)
    Har precis testat spraytan på benen, ska in och duscha av det alldeles strax. Jag har haft det hemma i några månader för att hinna testa innan bröllopet men som allt annat har jag skjutit upp det. Jag hoppas det fungerar bra, då ska jag testa hela kroppen i kväll tänkte jag.
    Sen ska jag testa AT - absolut torr, deo från apoteket som ska vara skit bra så man inte svettas på flera dagar under armarna.
    Vissa kan få irritation på huden och tycker att den gör ont så jag ska testa den ikväll så man inte vaknat upp på bröllopsdagen och har utslag under armarna.

    Ska till frissan på måndag (v 27), träffa prästen på onsdag, hämta blommor på fredag och fixa arrangemang mm. Sen på lördagen den 5 juli gifter vi oss !!!!

    Vi har så mycket annat som ska fixas utöver bröllopet pluss att jag jobbar kväll hela den här veckan så det känns som att dagarna inte räcker till.

  • Semesterbruden

    Var precis och köpte pärlor och oasis till bordsdekorationerna jag ska göra, skännande !
    Jag hittade limegröna pärlor till vita rosor, det blir nog jätte fint ! Hade tänkt vita pärlor först men det här blir nog ännu bättre =)
    En sak till klar på listan !!!

  • Semesterbruden

    På vårat fik/bageri så får man lämna 500 kr i disposition (eller vad det nu heter) för tårtställningen, sen får man pengarna tillbaka när den lämnas åter. Vi tar ingen handpenning på tårtan, vad jag vet =)


    niklasbivandefru skrev 2008-06-23 20:10:17 följande:
    pumkin: vi har nog inte tänkt så långt än.... mina föräldrar kommer hit ikväll för att gå igenom de sista nu. jag är ledig hela nästa vecka vilket nog kan behövas..Jo ja måste ju fråga er andra....har ni fått betala en handpenning på tårtan!! tyckte de va lite skummt men kan ändå förstå bageriet lite.... Ja ja nu e de dax att ta tag i bordsplacerigen.. pust!! Om två veckor sitter vi i Cypern nygigta!!!! helt sjukt
  • Semesterbruden

    Vaken ! Och stressad !!!!!!!!!!!!!!
    Jag har så mycket saker kvar som jag "ska göra sen!och idag måste det göras.
    Vi har inte valt ut vilken låt vi ska dansa till, PANIK!!!!

  • Semesterbruden

    Jag är glad för din skull =) men ack så avundsjuk !!!!
    Skulle hämta alla blommor i dag, då säger tjejen där att hon inte fått tag på kallorna som jag beställt för flera veckor sedan !!!!! Istället för stora pampiga vita som skulle bindas med ett vitt band runt och pärlor på så var det nå små saker, inte större än en ros......
    Jag var tvungen att åka hem stor böla och samla mig innan jag åkte tillbaka och valde ut andra blommor som hon gjorde en bukett av. Fin men inte alls vad jag tänkt mig.
    Jag är så j....la besviken, hon sa att hon hoppas dagen blir bra ändå när jag gick, inte ens en "ursäkta att vi gjort fel..."

    Hon sa att det inte gick att få tag på större men jag satte mig och ringde runt i förtvivlan, i alla grannstäder så kan dom få tag på dom stora MEN dom måste så klart beställas en vecka innan.

    Hur som helst så gifter jag mig med min älskling i morgon, känner bara att blommorna kan jag lika gärna vara utan =(

    Allt annat har annars flytit på bra jag tror det blir en toppen dag !


    swordfish skrev 2008-07-04 15:51:45 följande:
    Lycka till alla!! jag var och såg min brudbukett igår med vita pioner, rosa luktärtor, prärieklockor i rosa o vitt som "spretar" upp, limegrönt och gräs samt rosa rosor. så underbart fin så jag fick ont i magen...
  • Semesterbruden

    God morgon alla brudar!!!!!
    Pigg som en jag vet inte vad =)
    Sitter här och äter frukost och laddar för dagen.
    Vi har toppenväder, det mesta finns på plats därt fest och bröllop ska hållas så jag ska bara packa övernattningsgrejerna.

    Pirrigt!!!!

  • Semesterbruden

    Helt underbar dag !!!!!!!!!!!!!!!
    Gud vilken släkt och vilka vänner vi har, helt underbara !

    Jag är så lycklig =)

Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!