5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
AAAAAHH!!! Nu är veckan här och jag har redan fullt med fjärilar i magen!! Känns ännu skummare att säga Vi gifter oss på lördag denna veckan! Jag ska jobba idga och imorgon sen är jag ledig, dessa dagar kommer snigla sig fram, koncentrationen i botten...
På torsdag ska vi tvätt och packa inför resan (vi åker på måndag).
På fredag ska jag till tärnan och kolla om min klänning behöver strykas eller nåt. Sen ska jag måla naglarna. på kvällen ska vi hämta gästerna från England på stationen och sen gå ut och äta middag med dem. Ska bli skönt att komma ut den kvällen och inte bara sitta hemma och vara nervös!
Hur är er vecka planerad?
Ja herregud, DEN HÄR VECKAN gifter vi oss! Shit vad med fjärilar jag har i magen, även om jag försöker intala mig själv att jag är cool och lugn som en filbunke
Jobbar hela veckan förutom fredag, vilket känns lite jobbigt.
Idag ska jag köpa strumpeband, lämna in klänning och underkjol för strykning, sola näst sista gången innan bröllopet, fortsätta pilla med placeringskorten och gärna hinna städa lite. Imorgon fortsätter städning och placeringskortspill plus att vi måste åka och handla. På onsdag ska det bakas tårtor och om inte alla placeringskorten är klara så ska de göras och så även bordsplaceringstavlan. På torsdag måste allt pyssel bli klart, för på fredag efter kl. 12.00 (typ) får jag inte hålla på och pilla eftersom moster kommer och fixar naglarna och därefter förbjuder mig att göra något som kan förstöra naglarna och manikyren. På fredagkväll blir det tjejkväll med två av mina närmsta väninnor.
ja hjälp vad allt har gått fort!!!
ska bli så kul men nu är det MYCKET!
ska fixa naglarna imorgon och göra provuppsättning på onsdag.
vi ska köpa bil som vi ska kolla på förmodligen idag.
placeringskort måste fixas men det är inget avancerat, blommor till all dekoration sak beställas.
det är sååå skönt att vara leig denna vecka känner jag!
på fredag har vi hur mycket som helst!!!!!!!!!!!
men oj så kul det är!!!
förresten från 39 dagar till 5 dagar har gått ganska så fort, tänk då hur fort denna vecka går:D
Bilder på våra placeringskort finns i mitt galleri
jättefina placeringskort pumpkin!
våra ska bara vara på vitt papper och stickas under ståltråd som sitte på servetten med lite pärlor och så.
hoppas att det blir bra!
det måste vara jobbigt att sitta och göra sådana eller hur många har ni bjudit??
tjena en till 5 juli brud här..jag har drömt massor i natt om planering...
igår skickade jag iväg festprogramm +vigsel prog för kopiering...
ska börja sortera i påsar vad som ska till dukning , till frisör osv...
Vad betalar ni till serverings personalen..de ska hjälpa till under em o kväll de är inte utbildade och är 16 och 18 år..barn och släkt till vissa av gästerna.
mmn vi ska iaf ge dom ett presentkort på massage..o sen lite pengar...måste klura lite
jaha då har man fått göra om bordsplacerigen...!!!! ringt till tryckeriet att dom stoppar trycknigen med våra festprogram o vigselprogram!!! nu e allt klart!!
Nu ska ja o köpa bröllopsskor nr 3, underkläder o gå på ansiktsbehandling :)