• hanjoh

5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här

Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!

Lycka till alla!

• Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
  • lotta070508

Det var väl inte så farligt jag fick läsa flera gånger för att ens hitta det. Jag har oxå hittat ett stavfel så nu läser jag inte mer i det så hittar jag inte fler . Låter skönt med fotvård och annat.

• Fröken förväntan
    miapias skrev 2008-07-02 18:49:25 följande:
    jag har varit iväg o fått fotvård +manikyr...det blev så bra...festprogrammen +vigsel programmen är klara..det blev en miss bland presentationerna på en...det står såhär" 19. Margareth Burström: Kusin till brudens mor nr 3, arbetar på Brux, gift med nr 16 Gillar att resa. Dejt till nr 21."
    Jag är ingen 5-juli-brud men tittade in och läste lite för att få känna på nerverna lite För mig dröjer det till september innan de riktiga nerverna kommer. Lycka till allihopa... ni ser ju ut att få kanonväder!

miapias: jag tycker att din felskrivning var jättekul på ett bra sätt... den kommer locka till skratt
  • Amelle

Hittade också fel i festprogrammen igår - ett pyttelitet stavfel och så var en gäst med två gånger. Men vad tusan - inte är det väl NÅGON som bryr sig. Så nu jobbar jag på att ignorera

• Amelle

Imorgon är det pedikyr och manikyr för min del, annars ska jag mest packa för vi drar vid lunchtid på fredag.

Och alltså - jag pendlar som en schizofren mellan totalt lugn och nervöst illamående. Vaknar bustidigt på mornarna och kan inte somna om.

• Munchkin

Fröken förväntan skrev 2008-07-02 18:57:25 följande:

Jag är ingen 5-juli-brud men tittade in och läste lite för att få känna på nerverna lite För mig dröjer det till september innan de riktiga nerverna kommer. Lycka till allihopa... ni ser ju ut att få kanonväder! miapias: jag tycker att din felskrivning var jättekul på ett bra sätt... den kommer locka till skratt
    HAHA du tror att alla bor i södra sverige va? För i min värld är inte 15 grader och mulet kanonväder *S*
  • Fröken förväntan
    Munchkin skrev 2008-07-02 19:39:15 följande:
    Fröken förväntan skrev 2008-07-02 18:57:25 följande:HAHA du tror att alla bor i södra sverige va? För i min värld är inte 15 grader och mulet kanonväder *S*
    Ha ha, ja jag kanske borde vidga mina vyer lite Men det är ju ändå inte vädret som gör bröllopet och alla karlar med svarta kläder blir ju glada av lite moln i alla fall...
  • Munchkin

Fröken förväntan skrev 2008-07-02 20:05:52 följande:

Ha ha, ja jag kanske borde vidga mina vyer lite Men det är ju ändå inte vädret som gör bröllopet och alla karlar med svarta kläder blir ju glada av lite moln i alla fall...
    jo jag har en som protesterade högljutt när jag deklarerade att jag vill ha 25 grader varmt på lördag *S*
  • Pumpkin

Här ser det ut att bli regn på lördag

• niklasbivandefru

hoppas inte att de blir regn hela dan..... men igår sa dom att de skulle vara sol idag.... o de har de inte vart. Jag hoppas fortfarande på ok väder på lördag allt går bra förutom regn precis hela dan

Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!