5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Det var väl inte så farligt jag fick läsa flera gånger för att ens hitta det. Jag har oxå hittat ett stavfel så nu läser jag inte mer i det så hittar jag inte fler . Låter skönt med fotvård och annat.
Hittade också fel i festprogrammen igår - ett pyttelitet stavfel och så var en gäst med två gånger. Men vad tusan - inte är det väl NÅGON som bryr sig. Så nu jobbar jag på att ignorera
Imorgon är det pedikyr och manikyr för min del, annars ska jag mest packa för vi drar vid lunchtid på fredag.
Och alltså - jag pendlar som en schizofren mellan totalt lugn och nervöst illamående. Vaknar bustidigt på mornarna och kan inte somna om.
Fröken förväntan skrev 2008-07-02 18:57:25 följande:
Lycka till alla blivande brudar.
Fröken förväntan skrev 2008-07-02 20:05:52 följande:
Här ser det ut att bli regn på lördag
hoppas inte att de blir regn hela dan..... men igår sa dom att de skulle vara sol idag.... o de har de inte vart. Jag hoppas fortfarande på ok väder på lördag allt går bra förutom regn precis hela dan