5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Ingen som är vaken och stressad än?
Har sitter jag och har jätteont i magen. Tänk om jag har glömt något!!! Jag ska bara ha ett litet bröllop men jag vill ju att allt ska funka ändå.
Lycka till allihopa! Imorgon smäller det!
Vaken ! Och stressad !!!!!!!!!!!!!!
Jag har så mycket saker kvar som jag "ska göra sen!och idag måste det göras.
Vi har inte valt ut vilken låt vi ska dansa till, PANIK!!!!
Jodå, jag är vaken. Hjärtat dunkar som att det snart skulle hoppa ur bröstkorgen...
Jag är ny här och gifter mig också i morgon. Idag är prövningarnas dag, för att se om jag pallar trycket i morgon.
Min mamma som skulle komma och avlasta med dukningshjälp och barnvakt idag ringde och talade om att hon är sjuk. Hon ska nu sova och kurera sig och jag håller tummarna att hon är bra tills i morgon. Vår ugnslucka gick sönder i morse och jag som har massor att baka ikväll, får nog låna ugnen hos någon snäll granne. Sist men inte minst ringde nagelstudion och avbokade min tid nu på morgonen då tjejen blivit sjuk men jag fick en ny tid nästa vecka. Som om det hjälper mig tills i morgon då jag vill ha naglarna snygga. Den andra nagelstudion i stan kom till undsättning då de styrde om lite så nu ska allt fungera och jag fixar mina naglar i eftermiddag. Bara att ta stora djupa andetag.
Långt blev det
Hoppas vi klarar det i mål med sinnet i behåll.
Vaken: JA
Stressad: NEJ
Har varit kolugn hela tiden...men när kyrkklockorna börjar ringa i morgon lär mitt hjärta vara på väg ut från bröstkorgen....
Vill bara önska alla 5 juli-brudpar lycka till imorgon! Vi sticker ut till säteriet om en timme för att ha grillkväll med gästerna.
Pirrigt som tusan, men jag är sjukt laddad!
Ha en underbar bröllopsdag alla.
oj oj nu e de bara timmar kvar!!!!i morse kom första gästerna!! själv åkte ja iväg och förlängde mina fransar så nu har jag hollywood fransar sååå fina så!! snart kommer som ska duka o kväll börjar bröllops dagarna med middag hos mina föräldrar!! måste säga att ja känner mig lugn.. än så länge!!!
får inte glömma att raka benen i morgon bitti!!!!
Ikväll kommer våra första gäster, 3 st från England. Vi ska äta middag med dem ikväll på restaurang, kl 20.00. Känner att jag ändå inte kommer att kunna somna tidigt så jag kan lika bra vara uppe länge och somna direkt när jag lägger mig.
Annars har jag fixat naglarna i dag, det blev helt ok. Fransk manikyr på själv är itne det lättaste men det blev bra. jag har varit hemma hos tärnan och kollat om min klänning behövde strykas men den var helt skrynkel-fri!
Nu väntar jag bara på att m2b ska hämta sina kläder. han ringde precis och de var inte färdiga än! han skulle hämtat dem nu kl 14 och de vill att han ska komma och hämta dem kl 15 istället! man tycker ju att de kunde ringt och sagt de istället för att säga det nä han kom dit, visserligen lite tidigt men de var ju inte färdiga till 14 ändå! Suck, och det stället hade man hört bra saker om... så svårt är det inte att ringa och berätta!
Nu ska vi snart äta lunch så vi står oss tills halv nio i kväll! Hur ska det gå? jag som är så hungrig av mig...
jag är uppe i varv till tusen..o nu börjar det bli jätte blått på himlen..inte kul..hoppas det är ett tillfälligt väder..ska iväg o hämta tårta o nyckel till lokalen..snart
Nu ringde m2b sin bror och ville bara kolla så att allt var klart inför morgondagen. Då berättar hans bror att han inte haft tid att träna in låten han lovat att sjunga på vår vigsel!! 25 timmar innan vigseln!! Det är inte rampfeber då han är musiker som uppträder lite då och då på uteställen. Hur j***a egoistisk får man vara? Hans enda syskon gifter sig och han har haft ett halvår på sig att träna in låten!! Det är m2b som valt låten, min låt ska vi dansa till och hans låt skulle vi ha på vigseln... blir så arg för att han gör så mot min älskling! Det riktigt kliar i fingrarna på mig...