• The Bumblebee

Någon som INTE har vita brudskor?

Har hittat världens bekvämaste skor, i cremefärg (ljusbeige skulle man nog oxå kunna säga). De var sjukt billiga oxå (sånt klagar man ju inte på) å satt verkligen som gjutna på foten. Kändes som om det var menat att det skulle bli vi!

Min klänning är i ivory och jag har medvetet i-n-t-e sökt efter kritvita skor. Men nu börjar jag tveka lite, tänk om de som jag fyndade är lite för mörka i färgen...

Hur mycket av brudskorna syns egentligen?
    Måste hela skon vara vit - alltså klacken oxå?

• Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?
  • Ernhake

Jag ska ha guldiga sandaletter med strass i vitt och beiget, passar perfekt till mig!! Jag gillar verkligen inte vita skor.

• lillP

Jag kommer att ha ballerinor i guld med brokadmönster. Köpta på Indiska för 129kr Vet inte än om de kommer passa klänningen (eftersom den inte är uppsydd än). Om de inte passar får jag väl ha de i sommar istället

• Originalrosen

Mina skor var kraftigt korallfärgade och klänningen skimrande i guld/rött. Jag hittade skorna först, sedan bestämde jag tyget på klänningen.

• Mikabella

Mina skor är en halv nyans mörkare än min klänning. Lite mer cremefärgade. Bild finns i mitt galleri :)

• Soon 2 be Mrs

mina är lite vit ivory guld aktiga.. svårt att förklara, kolla galleriet...

• lolinona

Mina skor är röda sandaler m kilklack i trä.
    Vit klänning m mkt vidd t mitten av vaden till.

• SNOTCROW

Jag ska ha en vit klänning med svart spets som ett lager ovanpå det vita, på livet. Till det tänkte jag ha ett par svarta ballerinaskor, om det inte dyker upp något bättre. Men svarta kommer de säkerligen att vara!

• chamor

Jag hittar verkligen inga skor som är så höga som jag vill ha! Har ett par helt nyköpta ballerina på rejäl klack nu som är brunbeige. Ungefär samma färg som våra inbjudningskort!! Tror ni allt för många reagerar om jag har dem för att jag inte hittar några andra? Har två jättefina vita par skor men vill inte gå i stillettklack på bröllopsdagen. Dels är jag lite klantig - och plattfot.. Så det blir så vingligt.. Plus att klänningen är stor och pluffsig så jag behöver nog ha "fötterna" rejält på jorden... Kan lägga ut bild senare!

• sowa65

röd klänning och bronsfärgade skor! förhoppninsvis solbruna ben.

Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?