• The Bumblebee

Någon som INTE har vita brudskor?

Har hittat världens bekvämaste skor, i cremefärg (ljusbeige skulle man nog oxå kunna säga). De var sjukt billiga oxå (sånt klagar man ju inte på) å satt verkligen som gjutna på foten. Kändes som om det var menat att det skulle bli vi!

Min klänning är i ivory och jag har medvetet i-n-t-e sökt efter kritvita skor. Men nu börjar jag tveka lite, tänk om de som jag fyndade är lite för mörka i färgen...

Hur mycket av brudskorna syns egentligen?
    Måste hela skon vara vit - alltså klacken oxå?

• Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?
  • Rosenpetunia

Klart du ska köra på de skorna du hittat, särskilt eftersom de kändes som gjutna

Det finns inga måsten. Inte i min lilla värld iaf
    Jag hade beigefärgade moccastövlar med brunt "lurv". Jättefina, och varma + sköna
    Vad som syns beror ju helt på klänningen och vilka "aktiviteter" du tänker ha för dig under bröllopsdagen

Ha en skön lördag, lycka till med allt!

• Cissit

jag har köpt ett par som är beigeaktiga (typ oblekt linnelook) med gröna och guldiga detaljer...de var sååå söta och billiga..o ganska så sköna. Vårt färgtema går i grönt och guld (och vitt) så det blir perfekt...jag har jätteproblem med mina fötter så jag har också köpt ett par jättebekväma och söta skor av "gympaskomodell". De är vita med guldfärgat blommönster och med vita satinband istället för vanliga skosnören. De tänkte jag ha på mig under fotografering och dans, om jag inte orkar gå i de andra skorna. :)

• The Bumblebee

Thailand 08 skrev 2008-04-25 23:17:27 följande:

The Bumblebee skrev 2008-04-25 22:55:46 följande:Tror ju inte att nån spanar in klackarna i det momentet under vigselakten
    Vad tur! *pust* Då är den funderingen ur världen.

Himla smart att ha flera par skor - den tanken har jag inte haft. Borde nog söka efter ett par till utomhusfotograferingen iaf. Även om dessa är hur sköna som helst, så funkar de nog inte där vi tänkt plåta oss.
  • gottelina

Jag ska ha skor i brun och orange brokad. Finns bild i mitt galleri. De är inte ens köpta till detta utan jag köpte dem när jag skulle gå på ett bröllop för två år sen.

• The Bumblebee

gottelina:
    Superfina skor! Man borde kanske ha en helt annan färg - mina kanske kommer se smutsiga ut bara...

• kikalt

Nej, vi knäböjde då inte i alla fall.

Aleta skrev 2008-04-26 10:25:50 följande:
    Knäböjer man inte alltid eller minns jag fel, det kanske är valfritt?
  • Sanfor

Mina skor är iofs offwhite/beiga men med svart tåhätta och häl. Finns i galleriet :)

• Joji

Jag ska ha guldskor!

Tycker du kan ha helt vilken färg du vill!

• Kireina

Jättefina skor du ska ha!

gottelina skrev 2008-04-26 20:06:13 följande:
    Jag ska ha skor i brun och orange brokad. Finns bild i mitt galleri. De är inte ens köpta till detta utan jag köpte dem när jag skulle gå på ett bröllop för två år sen.
  • ohlala

jag köpte ett par vintage från 60 talet. silvriga slingbacks med rosett fram och låg klack. supersköna och rätt billiga.

Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?