• The Bumblebee

Någon som INTE har vita brudskor?

Har hittat världens bekvämaste skor, i cremefärg (ljusbeige skulle man nog oxå kunna säga). De var sjukt billiga oxå (sånt klagar man ju inte på) å satt verkligen som gjutna på foten. Kändes som om det var menat att det skulle bli vi!

Min klänning är i ivory och jag har medvetet i-n-t-e sökt efter kritvita skor. Men nu börjar jag tveka lite, tänk om de som jag fyndade är lite för mörka i färgen...

Hur mycket av brudskorna syns egentligen?
    Måste hela skon vara vit - alltså klacken oxå?

• Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?
  • Silva79

Som jag precis skrev i en annan tråd: Sköna skor är prio 1 för att kunna njuta av dagen! Har man lång klänning så syns ju dessutom inte skorna särskilt mycket!

Jag ska ha vita skor till knälång gammelrosa klänning (Det finns bild i galleriet med både skor och klänning, jag är dock blond och korthårig nu). Skorna har jag sen innan och jag vet att dom är sköna. Det är det viktigate!!!

• Blondie77

mina är guldfärgade, inte behöver dom va vita heller, bara kul att ha en färg som bryter av :)

• jeslin

Silverfärgade här...Har du lång klänning så inte skorna syns så spelar det ju ingen roll vilken färg det är

Min syster ska ha sköna gymnastikskor under sin klänning

• Augustibruden 2008

Jag letar efter ett par guldiga skor som är sköna & snygga

Några tips?

• 26maj2007

Jag hade ivory färgade sidenskor

De har jag nu färgat svarta så jag kan fortsätta att använda dem

• egensinnig

Jag har ett par låga silversandaletter och ett par bronsfärgade ballerina som jag velar mellan. Velar mellan en rosa o en vit klänning med så därav att jag inte bestämt mig.

Men vänta nu - vad då knäböja vid altaret?? Är det nåt obligatoriskt menar ni??

• kassandra

Jag har beiga mormos stövlar !med silver spännen.

• Kireina

Mina är bronsfärgade, finns bild i galleriet för den som är intresserad. Mina kostade 49 kr, det var rea på rea på rea.. :)

• kikalt

Haha, jag kan inte rekommendera det till "normala" människor men jag hade svarta vanliga sandaler, eftersom jag ändå har problem att gå osv. Man såg dom när jag gick i trappen och möjligen när vi valsade, inte annars. Så om dina beige skor skulle vara aningens mörka så tror jagi nte att det gör något. Dom går ju ändå i rätt färgskala (jämfört med svart ) och kommer inte att synas mycket om du inte vill plocka fram skorna till fotograferingen eller så.

Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?