• The Bumblebee

Någon som INTE har vita brudskor?

Har hittat världens bekvämaste skor, i cremefärg (ljusbeige skulle man nog oxå kunna säga). De var sjukt billiga oxå (sånt klagar man ju inte på) å satt verkligen som gjutna på foten. Kändes som om det var menat att det skulle bli vi!

Min klänning är i ivory och jag har medvetet i-n-t-e sökt efter kritvita skor. Men nu börjar jag tveka lite, tänk om de som jag fyndade är lite för mörka i färgen...

Hur mycket av brudskorna syns egentligen?
    Måste hela skon vara vit - alltså klacken oxå?

• Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?
  • gusjma

Jag är inne på ett par röda pumps... ska gå i veckan och titta på dem igen för att se om det verkligen är något för mig...

• patti87

min klänning är creme, chapamnge färgad... och mina skor är i samma färg :)

• lillamaa

kommer mest troligt ha svarta ballerinaskor! till en vit klänning.

• varanusX

Jag hade ljusrosa och vit klänning och skorna jag hade passade perfekt till vårt rosa- och silvertema; högklackade, spetsiga silverglittriga skor. Glamour! :)

Min man hade vit kostym, vita skor, rosa skjorta och silverväst.

• DropDeadUgly

*s* jag hade svarta knäppkängor från sekelskiftet 18-1900. Så inte "måste" man ha vita skor

• Miss Blue

Jag ska ha silverskor! Finns i mitt galleri

• gustafmatilda

Jag ska inte ha vita skor. Ville helst ha ett par medeltida skor som passar till klänningen rent tidsenligt. Tyvärr kostar dessa alldeles för mycket... När jag för ett par veckor sedan gick igenom mina sommarskor hittade jag ett par ljusbruna skor i fuskskinn. De är utan klack, rundade där fram, enkla sommarskor helt enkelt. Så det blev en billig lösning för mig. Jag har dessutom knappt använt dem förr =)

• nicenettis

ska inte ha vita ska ha röda. klänningen kommer vara röd vit

• Hajime

jag ska ha rosa skor... är absolut inte rosa nånstans, men va tvungen att ha dom (enligt mig)
    bild finns i mitt galleri

• flowerrose

Min kompis var gravid när hon gifte sig och gifte sig i gympadojjer, de syntes inte under klänningen i alla fall förutom när hon dansade loss på kvällen och lyfte upp klänningen lite...

Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?