• The Bumblebee

Någon som INTE har vita brudskor?

Har hittat världens bekvämaste skor, i cremefärg (ljusbeige skulle man nog oxå kunna säga). De var sjukt billiga oxå (sånt klagar man ju inte på) å satt verkligen som gjutna på foten. Kändes som om det var menat att det skulle bli vi!

Min klänning är i ivory och jag har medvetet i-n-t-e sökt efter kritvita skor. Men nu börjar jag tveka lite, tänk om de som jag fyndade är lite för mörka i färgen...

Hur mycket av brudskorna syns egentligen?
    Måste hela skon vara vit - alltså klacken oxå?

• Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?
  • patti87

mina är bege/guldiga :) jättebekväma och fina :)

• maella

Jag ska ha knallröda lackpumps (superläckra)! Har vit lång klänning och rött tema.

• Kungslilja

Mina är puderrosa, och min klänning är inte hellång så de syns medvetet. Jag tycker det är jättefint!

• Aleta
    egensinnig skrev 2008-04-26 09:18:46 följande:
    Jag har ett par låga silversandaletter och ett par bronsfärgade ballerina som jag velar mellan. Velar mellan en rosa o en vit klänning med så därav att jag inte bestämt mig.Men vänta nu - vad då knäböja vid altaret?? Är det nåt obligatoriskt menar ni??
    Knäböjer man inte alltid eller minns jag fel, det kanske är valfritt?
    Brudens skor syns ändå inte om klänningen är lång.
  • Aleta

Jag ska ha blå stövlar om det inte blir för varmt...men så är klänningen inte vit heller.

Senaste bröllopet jag var på så hade bruden skor i samma färg som färgtemat vilket var limegrönt. Coooolt till den vita klänningen, fast de syntes inte mycket, klänningarna är ju så långa.

• DetOrdnarSig

Jag körde med tre par skor som jag hade i tur och ordning under kvällen (inte som någon "grej" utan för att undvika att få ont i fötterna). Först vita stövlar under utomhusfotografering och vigsel, sedan vinröda låga kängor under middagen och festen och när jag fick ont i fötterna av dem, ett par svarta pumps. Jag hade lång klänning så jag tror inte att de syntes speciellt mycket.

• Fenixx

jag ska ha matta guldfärgade ballerinaskor så.

• augustibrud08

Jag tycker det är snyggt om skorna bryter av lite, det gör väl inget. Jag ska ha silverskor.

• Nikajo

Jag har silversandaletter. Bild finns i mitt galleri.

Svar på tråden Någon som INTE har vita brudskor?