Södertäljebrudar - del 3!
Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden
Let the show continue!
Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden
Let the show continue!
Hej Hej!!!
Va ett tag sen man titta in här... men nu börjar det närma sig och jag börjar bli riktigt nerrvös... Hur går det för er med all planering, känns som att jag ligger efter ganska gå mycket. Uscha
Pumpkin: Har oxå bokat Lina&Linda, har du varit på konsulation än?
Ja jag har bokat den 3/7. Då får du rapportera om hon verkade bra sen...
Vilket datum är det ni gifter er?
Självklart rapporterar jag
Vi gifter oss den 26 Juli i Taxinge kyrka
Det låter bra det.
Hej brudar.
LÄngesen vi skrev här. Hur är det med er? Hur går planeringen?
För oss börjar alla bitar falla på plats, bara en del mindre delar kvar.
Hur gör ni andra med musiken på festen? Band eller typ musikanläggning?
Hej!
Ja, nu var det ett tag sen faktiskt!
Här går allt enligt planerna, mindre än 4 veckor kvar nu
Vi kommer att ha ett liveband som spelar 3 x 45 minuter och resterande tid kommer vi köra låtlista från datorn. Ni då?
oj oj jag vet!!! snart e de dax!! o nu när ja bytte avdelning på jobbet så hinner ja inte sitta här så mycket...!!
Med planerigen så går det bara bra!! bara småsaker att fixa typ bordsplanerigen... men men om en vecka e de semester o då har ja tid att fixa allt.
Vi ska ha datorn inkopplad med högtalare. Letar dock efter billiga högtalare att hyra. Tips på bra företag är välkommet!
Hallå brudar!
Igår hade vi vigselsamtal med prästen - och vi har fått ett litet mumintroll till präst Hon verkar hur som helst jättegullig och vi kände oss verkligen bekväma med henne
Lina, har du träffat henne än? jeeksa, vet du vilken präst ni får?
Pumpkin: Vilken präst har ni fått?
Vi vet än så länge inte vilken präst vi får, ska ringa och kolla det.
haha ja snacka om mumin... nej vi ska träffa henne den 24.. sent ute som alltid!!
hej hej...usch jag börjar bli lite nervös nu...bara 10 v kvar hahahaha!
ja usch jag är oxå riktigt nerrvös. Känns som att jag har alldeles för mycket kvar att göra.
Pumpkin: Va bra att Lina verkade bra, jag ska träffa henne i början på juli.
Även jag börjar bli nervös! Men även roligare och roligare nu när det mesta börjar falla på plats.