• Pumpkin

Södertäljebrudar - del 3!

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden Glad

Let the show continue!

• Svar på tråden Södertäljebrudar - del 3!
  • Pumpkin
    Ugglan: Vi ska ha festen på Kallfors Kök och maten kommer alltså därifrån också

Anledningen till att vi valt Tveta är att den är otroligt vacker, liten och intim och ligger perfekt till - vi vill inte gifta oss mitt i stan. Tveta ligger ju på en kulle ovanför Måsnaren, kan ju inte bli mkt bättre än så S:ta Ragnhild ligger ju mitt i stan och är alldeles för stor för min smak, men absolut vacker.
  • flisilusen

Hej Hej!!!
    Va ett tag sen man titta in här... men nu börjar det närma sig och jag börjar bli riktigt nerrvös... Hur går det för er med all planering, känns som att jag ligger efter ganska gå mycket. Uscha

• flisilusen

Pumpkin: Har oxå bokat Lina&Linda, har du varit på konsulation än?

• Pumpkin
    flisilusen: Nej, vi bokade tid den 5/6. Gött, sluta tidigt på torsdagen och sen på fredagen är man ju ledig eftersom det är röd dag Har du bokat?
  • flisilusen

Ja jag har bokat den 3/7. Då får du rapportera om hon verkade bra sen...

• Pumpkin

Vilket datum är det ni gifter er?

Självklart rapporterar jag

• flisilusen

Vi gifter oss den 26 Juli i Taxinge kyrka
    Det låter bra det.

• jeeksa080823

Hej brudar.

LÄngesen vi skrev här. Hur är det med er? Hur går planeringen?

För oss börjar alla bitar falla på plats, bara en del mindre delar kvar.

Hur gör ni andra med musiken på festen? Band eller typ musikanläggning?

• Pumpkin

Hej!

Ja, nu var det ett tag sen faktiskt!

Här går allt enligt planerna, mindre än 4 veckor kvar nu

Vi kommer att ha ett liveband som spelar 3 x 45 minuter och resterande tid kommer vi köra låtlista från datorn. Ni då?

• Pumpkin
    flisilusen: Lina var verkligen toppen, känns så tryggt att ha henne som stylist på dagen B!
  • niklasbivandefru

oj oj jag vet!!! snart e de dax!! o nu när ja bytte avdelning på jobbet så hinner ja inte sitta här så mycket...!!
    Med planerigen så går det bara bra!! bara småsaker att fixa typ bordsplanerigen... men men om en vecka e de semester o då har ja tid att fixa allt.

• jeeksa080823

Vi ska ha datorn inkopplad med högtalare. Letar dock efter billiga högtalare att hyra. Tips på bra företag är välkommet!

• Pumpkin

Hallå brudar!

Igår hade vi vigselsamtal med prästen - och vi har fått ett litet mumintroll till präst Hon verkar hur som helst jättegullig och vi kände oss verkligen bekväma med henne

Lina, har du träffat henne än? jeeksa, vet du vilken präst ni får?

• jeeksa080823

Pumpkin: Vilken präst har ni fått?

Vi vet än så länge inte vilken präst vi får, ska ringa och kolla det.

• niklasbivandefru

haha ja snacka om mumin... nej vi ska träffa henne den 24.. sent ute som alltid!!

• Pumpkin
    jeeksa: Helena Hummler, precis som Lina (konstigt va, hon gifter sig ju bara tiden efter oss i kyrkan )

Lina:
    Fniss, men hon verkade som sagt väldigt trevlig i alla fall
  • ingeberg

hej hej...usch jag börjar bli lite nervös nu...bara 10 v kvar hahahaha!

• flisilusen

ja usch jag är oxå riktigt nerrvös. Känns som att jag har alldeles för mycket kvar att göra.

Pumpkin: Va bra att Lina verkade bra, jag ska träffa henne i början på juli.

• jeeksa080823

Även jag börjar bli nervös! Men även roligare och roligare nu när det mesta börjar falla på plats.

Svar på tråden Södertäljebrudar - del 3!