• Pumpkin

Södertäljebrudar - del 3!

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden Glad

Let the show continue!

• Svar på tråden Södertäljebrudar - del 3!
  • Jojjo82

Tack själv! Det var jättetrevligt att träffa er, mkt roliga och spralliga tjejer :) Hoppas att det blir fler gånger. Nästa gång hoppas jag att vi blir ännu fler!

• Pumpkin

Helt klart att det blir fler gånger, kul med nya kompisar ju!

• Vinterbruden 08

åhh missade jag fikat.. Är i Nykvarn så det hade ju inte varit så lång resa men nätet har legat nere.. Jaja det får bli nästa gång!! Kul att ni hade det bra i alla fall..

• Pumpkin
    Vinterbruden: Trist att du inte kunde komma! Vi hoppades att fler skulle hinna dyka upp, men icket. Men nästa gång så!
  • niklasbivandefru

Tack tack för en jötte trevlig kväll!!

• Bluebride

tackar. Jag heter Rosemary

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-18 13:32:26 följande:

Hmm, vad heter vi tjejer som träffas ikväll då?Jag heter Angelica i alla fall Grattis i efterskott Bluebride!
  • Bluebride

Är det någon som skulle tänka er att göra mig en tjänst? Bröllop och fotografering är stora intressen, jag undrar om jag skulle kunna fota er på er stora dag. har en vanlig digitalkamera, såklart kan ni få bilderna skickade till er mail.

• Pumpkin

niklasblivandefru: Var hade du beställt blommorna ifrån?

• niklasbivandefru

från Trosa, just nu kommer ja inte ihåg vad stället heter men det finns inte så många ställen där, de här låg i centrum.
    Vart hade ni hyrt kläder till din m2b?

Svar på tråden Södertäljebrudar - del 3!