Södertäljebrudar - del 3!
Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden
Let the show continue!
Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden
Let the show continue!
Blir det någon träff imorgon eller?
Skulle vara jättetrevligt att träffa er! Jag kan vilken tid som helst efter kl 17.
Ja jag tror vi pratade om 17-snåret imorgon faktiskt Hade som sagt varit supertrevligt!
Nice! Var ska vi träffas? Kan inte södertälje så bra, så förklara gärna vägen i förhållande till Södertälje centrum jvgstn, mcdonalds och självklart Princessa :) För det är typ bara de ställena jag kan :)
ja e me imorgon men slutar jobba kl, 18,00
Vi ska gifta oss borgeligt i sommar. Rådhuset viger bara på lördagar och vi skulle vilja gifta oss på en fredag.
Någon som har ett bra tips på vigselförrättare i Södertälje-trakten?
Men om vi träffas vid 17.15 på stan då? Eller 17.30? Så kan du niklasbivandefru komma när du slutar
17.30 på Lillebrors Café? Ligger vid Vero Moda, Apoteket och Tingsrätten på torget, vet du var jag menar då Jojjo?
det blir toppen bra :), kan nog smita lite tidigare..
Så roligt! Hoppas de andra tjejerna kikar in här och kommer de också
Hur känner vi igen varandra? Jag har brunt långt hår med sned lugg, har garanterat jeans på mig, svarta skor (antagligen med klack) och är det sånt här väder så har jag svart dunjacka med luva på mig
Vi kan väl ses utanför?
jag är den i lördags brunett, har nog nån typ av klänning, brun jacka, stövlar o rosa väska. Om ni sitter där inne så ser jag er säkert :)