Södertäljebrudar - del 3!
Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden
Let the show continue!
Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 3 av Södertäljetråden
Let the show continue!
Jag har också fått den.. Men vi har ingen chans att komma.. Reser till Kina 11 maj och blir lite mycket att komma hem bara för det.. Men synd var det, hade ju varit trevligt att få sett er
Kul att ni också kommer Lina, då ses vi där!
Jojjo: Bra där, skoj att ni också satt datum! Då vet du exakt hur länge du har kvar att längta
Vinterbruden: Trist att ni inte kan komma, men jag förstår att det blir lite tajt
Vilka frisörer ska ni alla använda? Och vad tar de ungefär betalt?
Jag hade tänkt boka Hårteamet som jag klipper mig hos men när jag skulle boka så visade det sig att ingen jobbar den 23 aug snacka om oflyt.. Så jag undrar lite vart ni andra ska gå och få lite tips.
Jag har bokat Lina på www.linaochlinda.com. Hon kommer hem till mig och fixar hår och smink på mig och tärnan Betalar 3800kr för mig och tärnan och för att hon kommer ut till Södertälje.
Hej.
Vill bara säga det att vi tyvärr inte kommer till kyrkoträffen som vi pratade om. Har i vanliga fall inga problem att få barnvakt men just imorgon hade alla det fullt upp Och man vill ju inte direkt gå utan sin blivande på en sån träff.
Men berätta gärna hur den var och tipsa om bra psalmer och sånt.
jag kanske kan vara barnvakt
Jag har fått hem den cd skivan som ni får i kyrkan i morgon, bad dom sända den till mig när jag ringde och sa att jag inte kunde komma.. Men lite märkligt att sitta och lyssna på orgelmusik i vardagsrummet Men ska väl pröva att pleja igenom den någon gång... Ni får berätta hur det var!!
God natt tjejer!!
jag o Niklas kommer, han hämtar Betty på dagis så får hon va hemma när vi e på träffen :)
Ses snart!!
Yes, ses snart Lina!