• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Äntligen är det min tur

    Ska vi pyssla eller bara snacka???
    Funderar på hur det blir med den lilla donnan....

    Vad behöver du pyssla med? Jag mååååste fixa inbjudningarna men vet inte om jag kan släpa allt...

  • Anna19juli-08

    Jag kan tyvärr inte de kommande tre helgerna men sen så har jag inget inbokat Lova att boka in en en träff snart igen sen för jag har verkligen sett fram emot att träffa er!!!

  • Äntligen är det min tur

    Ja det e klaaart!!

    Men då kör vi den 29 då!!??!!

  • Angelflikkan

    vi kan väl pyssla om du vill.. jag behöver oxå fila på inbjudningarna..
    Äntligen är det min tur skrev 2008-02-18 20:49:51 följande:


    Ska vi pyssla eller bara snacka??? Funderar på hur det blir med den lilla donnan.... Vad behöver du pyssla med? Jag mååååste fixa inbjudningarna men vet inte om jag kan släpa allt...
  • Äntligen är det min tur

    Vi flyttar nästa fredag den 29 till att va hos mig ist så blir det bra för alla...

  • Angelflikkan

    detta pga att m2b är sjuk..

    hoppas det blir bra hos Äntligen ändå.. fast jag hade velat ha hem er ju.
    Äntligen är det min tur skrev 2008-02-22 11:37:20 följande:


    Vi flyttar nästa fredag den 29 till att va hos mig ist så blir det bra för alla...
  • Anna19juli-08

    Veckans tips: Börja med korten i tid!!!! gahhhh! Den här veckan har i princip bara bestått av två saker: jobb och inbjudningskort!!! Heeeela kvällarna... Önskar att jag gjort ett par då och då! Jag älskar ju att pyssla! Har inte ens hunnit sitta vid datorn.. ska fira när dom är klara! Hoppas ni får en bra helg allihopa!!!

    Fraggel- köpte du en guldpenna?
    Äntligen- Hur går det på klänningsfronten?

  • lillfraggel1

    Jepp Anna jag köpte pennan. Har försökt ringa dig några gånger men du har ju aldrig tfn på. Tänkte att du kanske skulle vilja kolla på gömman innan jag går upp med den på vinden.

    Jag skulle ha pysselkväll med mina tjejkompisar nästa helg men de har fått förhinder så jag får väl pyssla själv då.

    Anna du ska få tillbaka din tiara också.

    Jag är nu hemkommen från Riga. Trodde att jag skulle kunna köpa lite billig sprit till bröllopet. Pytsan det va typ dyrare än Finlandsfärjan. Priserna har tydligen gått upp i Estland och Lettland rejält den senaste veckan
    Måste planera in en Tysklandsresa snart.

    Det som va billigt och bra i Riga var smink. Köpte smink för 120 som skulle ha kostat över 400 i Sverige. Köpte också mer bröllopservetter. Vita med guldkrussiduller (Marimekko) kostade bara 12kr paketet. Ångrar nästan att jag inte köpte mer. Köpte bara 4 paket. Köpte också en rulle med papper i marimekko mönster (guld) till att klä burkar m.m till brölloppet. Köpte också en rulle med silverblommor. Hittade nappflaskor i Marimekko för 35kr så det blev två sådana också. Vem nu som ska få dem. Men alltid är det någon som får barn..

  • Anna19juli-08

    Va! Men jag har inga missade samtal! Telefonen är alltid på, inte alltid jag hör den dock! Missade ju som sagt ditt samtal i söndags men sen dess har jag inte haft nått registrerat! Va konstigt! Har du ringt flera gånger alltså? Måste kolla upp det. Jag försöker inte dissa dig hahaha Tack för att du köpte guldpennan! Jag kollar gärna på gömman!

    Tråkigt att spriten var så dyr! tur att du fyndade lite andra grejer! Va kul! Gick resan bra? Så imorgon drar ni iväg på er romantiska helg! Sååå avundsjuk...

  • lillfraggel1

    Ringde dig i måndags flera gånger på kvällen men det var en röst som sa just nu kan du inte nå ditt önskade nr.
    Resan gick bra men det gungade fruktansvärt på vägen hem.
    I morgonbitti bär det av till Göteborg. Hoppas jag får shoppa lite också. Kram och trevlig helg på er.

  • Anna19juli-08

    Aha... den låg nog i hallen och det kan vara lite dålig mottagning där ibland..får sluta ha den där! Hoppas ni får det super! kram

  • Angelflikkan

    hej alla

    fraggel: hoppas ni får en trevlig resa..
    så ses vi på fredag.. Längtar!!!

    jo, tänkte boka en tid med dig angående att handla lite pärlor.. vad säger du???

    anna: heeej, hur står det till??

    föresten fraggel o anna, kan ni lägga till mig på er msn-lista!!
    insåg nu att jag bara har Äntligen på min lista..
    adda mig på adressen
    angel_seger@spray.se

    och jaaa, det går även om det är en spray-adress..

    idag har jag, Äntligen och våra döttrar varit o handlat näbbklänning till L.
    hon provade den nyss, lite stor så klart.. men gud så söt hon blev!!!

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......