• MiaVinterbrud

    Nya Pitetråden

    Gör en ny tråd för oss brudar i Piteå. Här kan vi babbla och surra bäst vi vill

  • Svar på tråden Nya Pitetråden
  • Phidelie

    Jo det verkar som att vi har massor att prata om. Hinner vi nästa vecka?

  • Mz Molly

    Mycket fin hemsida SagaTova... sen tror jag att du umgicks mycket med min kusin när ni var yngre (och kanske nu med vad vet jag)!

  • Mz Molly

    Japp... klart vi är unga båda två (vi är faktiskt precis lika unga du och jag tror jag)! Min kusin är Ida Johansson och jag heter Klara.

    Ha en glad påsk på er alla pite-brudar!

  • SagaTova

    Jo, jag håller besstämt fast vid att jag är ung. Att vi är lika gammla stämmer utmärkt och jag umgås fortfarande med din kusin, vi bor ju nästan grannar

    Är du fortfarande hemlig med ditt bröllop Klara? Tänker bara så jag vet, Ida och Micke kommer hit på Långfredag

    Ha en bra påsk allihop!

  • Mz Molly

    Nej, nej ingen hemlighet längre (var hemligt för att en kompis gifte sig i januari och jag ville att de skulle få ha sitt först). Däremot har jag och Ida ingen direkt kontakt (bara blev så och det är tråkigt måste jag tillägga för vi hade roligt när vi var små). Du får däremot gärna berätta att jag gifter mig och hälsa och krama henne så mycket från mig!!!

  • SagaTova

    Vet du Klara, jag visste faktiskt att du skulle gifta dig. Det hade min mor berättat.

    Jag ska hälsa henne, har henne online på msn i skrivandets stund. Så när jag vet att du inte är hemlig längre så berättar jag och hälsar gärna. Vart ska ni gifta er? vart bor du nu?

  • MiaVinterbrud

    Hej brudar!
    Vi har varit på en snabbvisit i stugan, blåste som hell så vi åkte hem igår

    Nu måste vi nästan skärpa oss med en träff! Vad tror ni om nästa vecka? Då är iaf påsken över och allt är frid och fröjd igen

    SagaTova:
    Jag har drömt om dig inatt hahaha! Vår diktläsare till bröllopet fick förhinder (vi har inte ens någon!!!!) och du hoppade in med en egenhändigt skriven dikt hahaha, sjukt kul, tack för hjälpen

  • SagaTova

    MiaVinterbrud
    Ingen orsak, behöver du en egen händigt skriven och resiterad dikt ngn fler natt så ställer jag så klart upp

    Ja det blåser som fn, inte kul. Jag har en mensvärk som heter duga, ligger däckad i soffan just nu. Huga vad livet känns orättvist ibland....

  • Phidelie

    SagaTova- vad fin hemsida. Jag blir alldeles glad och lycklig av den. Åh, lyllost den som får vara gäst på ditt bröllop!!

  • Mz Molly

    Sorry, Hanna! Har varit i Blekinge hos svärmor å svärfar så jag har inte sett det du skrev. Vi bor i Stockholm men gifter oss i Öjebyn den 21/7. Min mamma visste om att du skulle gifta dig med .... anar ugglor i mossen!

  • SagaTova

    Phideli
    Tack så mycke, ja vi får se nu vilka gästerna blir. inbjudan är skickad och osa tiden sattes tll en månad så till maj borde vi veta.

    Mz Molly
    Påskhelgen har varit datorfri för oss båda då Ja jag tror din mor sökte kläder till ert bröllop på min mors arbet...

  • Phidelie

    Hej! Hoho! Hur mås det med er??

    Hur går det med planerandet?

Svar på tråden Nya Pitetråden