• MiaVinterbrud

Nya Pitetråden

Gör en ny tråd för oss brudar i Piteå. Här kan vi babbla och surra bäst vi vill

• Svar på tråden Nya Pitetråden
  • SagaTova

jag har inte så mycket själv, men jag kan ta med skiss block kan jag visa hur vi tänker ialla fall.

• Floora

Tjejer!!
    Ni har väl köpt biljetter till visningen på söndag(25/2) på biotrean.Mitt jobb är med och anordnar och det blir suuuperläckert:)
    Kostar bara 30kr.Biljetter finns på Interflora:Inte så många kvar.Skynda skynda!!!!

• SagaTova

vadå för visning? :-P

• Floora

Brud och balvisning! Sivs ur&guld,GK:s matservice,Cinderella,Interflora och hmmm någon mer...vet inte.Men det blir visning på bio3an och sedan öppet hus på cinderella med alla de företagen. Producerar brudbuketter för fullt på jobbet så det blir nog riktigt kul grejjer tror jag. Kostar ju bara 30kr och börjar kl 12.00. KÖP BILJETTER!!

• SagaTova

men oj oj, ja där ser man. bara för man inte har pt så missar man nästan sådant.
    Jag måste se om vi hinner hem till detta. Vi ska nämligen lämna bort barnen över helgen och spendera den i Luleå, bara han och jag. :-P

Floora kommer du med på måndag?

• Floora

Nej tyvärr kan jag inte.Jobbar dessvärre.Men ni får väl föra protokoll;)

• SagaTova

japz vi för protokoll, vem gör dagordningen?

• Phidelie

Vi har inte heller PT så där har man missat nåt.

Vet inte heller om jag hinner köpa några biljetter, har inte möjlighet att gå på stan idag. Trist. Men ni som går får kolla lite för mig också. Har iof klänning och blir väl bara frestad om jag ser nåt annat

Ses på måndag!

• MiaVinterbrud

Hihi, kul att ni nämner visningen, här har ni en stackare som ska gå på visningen. Jag ska visa två klänningar och två set underkläder *nervös* Antar att jag är den enda som inte drar slt. 36...
    Vi ses där Floora!!

Hmm..hur känner vi igen varandra på Roasters? Vi får köra den hedeliga en ros i bröstfickan

• SagaTova

en ros,, hm jag kan ordna en knapp med en ros kanske

Jag är 1,58,blond, korthår och har en blond dotter på 5 år. Vad jag har på mig vet jag inte...men kanske en rosknapp

Svar på tråden Nya Pitetråden