Nya Pitetråden
Gör en ny tråd för oss brudar i Piteå. Här kan vi babbla och surra bäst vi vill
Gör en ny tråd för oss brudar i Piteå. Här kan vi babbla och surra bäst vi vill
Nu är vi klara med hela brudföljet. samt vigselförättare. Frissan är ev bokad, nu är det den attans fotografen vi hoppas få svar från.
Jag är hemma i dag, men åker till Stockholm i morgon bitti. Åter söndag kväll. Ska vi träffas nästa vecka, är vi klara över det?
Jag är helt klart sugen på att ses till veckan, torsdag kl. 10.00.
Idag har jag och mamma köpt min skor. Dvs. jag hittade, mamma betalade
Till veckan ska jag ta en fika med vår fotograf, vi ska gå igenom lite bilder och förslag. Ni får höra hur det går på träffen.
Vilka kommer?
SagaTova
Kul att åka till Sthlm, handla inte ihjäl dig
ja då bokar jag in torsdag kl 10.
Perfekt att träffa fotografen före, så man får ge bild av hur man tänker.
Jag kommer nog tyvärr inte hinna med att shoppa en endaste sak. Men jag tror det blir kul ialla fall.
Vilka blir det mer än jag, Phidelie och SagaTova som kommer på torsdag? Skulle vara jättekul att träffa er andra oxå
ja, vi tar gärna emot fler surr sugna i sällskapet! Nu är jag tillbaka från Stockholms visiten, och jag är helt slut. Min hjärna känns som bedövad....
SagaTova
Huvudsaken du är på fötter på torsdag Jag har mina aningar om att det var en politisk resa, och jag håller med om att dom kan vara påfrestande.
Jag har fått jobb!
Visst, det är inget högavlönat jobb, och det är bara deltid. Men vad tusan, DET ÄR ETT JOBB!!
mia: grattis till jobbet!
vi ses på torsdag, kanske vi blir några till?
¨MiaVinterbrud
Du gissade rätt. Brukar du göra liknande resor?
Och massor grattis till jobbet!! Kul att höra, vi får höra mer på torsdag och då är jag nog på benen i alla fall.
Och som Phideli påpekar
Vi vill gärna bli fler!
Vart har ni andra Pitebrudar tagit vägen.
Eller tycker ni vi blivit klubben för inbördes beundran? *S*
Phidelie
Tack! Jag är så nöjd att jag spricker!
SagaTova
Gjorde dom resorna en gång i tiden men mer på hobbynivå, satt som ordf. i dina hemska motståndares lokala ungdomsförbund
Gav upp politiken när jag flyttade, kan faktiskt ångra det ibland...
Tack för grattandet du me
Jag har försökt ragga upp en FL-bekant som gifter sig i sommar, vet inte hur det går, men jag håller tummarna
MiaVinterbrud
Hoppas det går bra med raggningarna!
Så du har varit ordförande? Det har jag aldrig varit, inte i ungdomsorganisationen i alla fall.
Ja politiken är kul, slitsamt ibland men man vässar sin kunskap och får möte många fantastiska människor. Du får väl ta upp engagemanget? den hemsaka rörelsen lokalt kunde behöva en skärpt tjej.