• Fru Cinder­ella
    Äldre 6 Nov 22:43
    52929 visningar
    423 svar
    423
    52929

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

    Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

    dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinder­ella
    Äldre 19 Jan 11:45
    #0

    Är så lycklig att jag hittat mig o köpt den, var somtio stenar som föll från axlarna :)

  • Noomi
    Äldre 19 Jan 13:20
    #0

    Ja, det förstår jag... var det i februari den skulle komma?

    Här är det för första gången på en smärre evighet soligt. Så nu ska vi ut och promenera, gött! :)

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 19 Jan 15:02
    #0

    Japp den 19:e borde den komma!

    Jo har vart riktigt soligt här också, men usch så kallt *burr*

  • ringsö­karen
    Äldre 19 Jan 23:21
    #0

    Hej, jag har följt er, men nog inte skrivit så mycket. Bor i Lkpg, men ska gifta mig i Borås. Hoppas det e OK att jag hänger här lite ändå... Tycker också det är en djungel, inte bara av klänningar, utan av allt! Men det viktigaste är ju ändå att man blir gift ;)

    Vi tänkte gå till en guldsmed och göra våra egna ringar. Nu står vårt hopp till Roland Tollin på Aurum guldsmed. Hoppas någon av er har erfarenhet av honom. positivt/negativt?

  • sommar­brud 2007
    Äldre 20 Jan 18:57
    #0

    ringsökaren
    Tyvärr har jag ingen erfarenhet av honom. Själv springer jag till Wissingsguld var och varannan dag. Har nog egentligen bestämt mig för ring men blir nervös eftersom det är något helt annat än jag först trodde att jag skulle ha. Vill ju inte att det blir fel.

    Noomi
    Den är jättefin.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 20 Jan 19:05
    #0

    Har bokat tid för sminkj på MakeUpStore nu, känns jätte bra. Kul o få produkter för samma värde också

  • sommar­brud 2007
    Äldre 20 Jan 19:10
    #0

    _cinderella_

    Va kul, jag vet inte hur jag ska göra med sminkingen, vill att de kommer till frisören så jag bara behöver vara på ett ställe och inte flänga runt. MUS har en bra idé men jag har dålig historia med företaget, dock inte i linköping. De har väldigt bra produkter så det handlar nog bara om att träffa rätt person.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 20 Jan 19:11
    #0

    sommarbrud 2007

    Jo det gör det väl alltid.. men ibland måste man chansa också o de lät väldigt trevliga o tillmötesgående över telefon.

  • sommar­brud 2007
    Äldre 20 Jan 19:23
    #0

    _cinderella_

    Skönt att ha det ordnat.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 20 Jan 19:25
    #0

    sommarbrud2007

    Japp verkligen.. ska fixa håret själv sen.. annars hade jag nog också viljat ha smink o hår på samma ställe.

  • sommar­brud 2007
    Äldre 20 Jan 19:32
    #0

    _cinderella_

    Tufft att fixa håret själv! Jag är riktigt dålig på det.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 20 Jan 19:33
    #0

    sommarbrud 2007

    Njaee.. kommer inte bli så svårt ska köpa långt lockigt löshår (till midjan) o sätta i med clips o ha utstläppt och sen sätta i slöjan bara.. tror inte det kommer bli några större svårigheter faktiskt ;)

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 20 Jan 20:05
    #0

    Dolphingirl

    Hur går det med lokalletandet?

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)