26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
HanOchJag
Jag vet, alltså när man tänker på att det är i år som vi faktiskt gifter oss... blir alldeles pirrig i magen! Det är stort! Samtidigt är jag så glad att jag hittade kärleken och att den är så stark att bröllop känns helt naturligt. Hätfigt! Berätta hur det gick med klänningarna, ska själv vara tärna snart så jag är lite nyfiken på vad andra ska ha
madelyn
Tack, då vet jag exakt hur långt det är kvar Har själv inte vågat räkna efter... Är alldeles pirrig och glad... i år gifter vi oss
Härligt!!!
Det känns verkligen härligt- nu är det vårt år
madelyn
Det har du verkligen rätt i, det är vårt år! Har inte vågat tänka så mycket på det, men det är det verkligen. Nu är det snart dags Tjohooo
Tjohoo!!!
HanOchJag,
Ska ni sy upp klänningar till tärnorna?
jupps Ska sy dom själv.
HanOchJag,
Oj! Duktigt!
Jag var inne på Kik igår, de hade rea nämligen men hittade inget som passade till mina tärnor.. börjar fundera på att gå till en sömmerska och sy upp klänningar istället. Är det dyrt tror du?
asså jag har ju inte varit i riktig kontakt med någon sömmerska men som jag räknade på när jag funderade på att få min brudklänning uppsydd så räknade jag tyg och material (typ 3000kr) och sen hennes jobb (typ 2000) då var det så vi resonerade som så att det kunde kvitta bubbelibub fattar knappt själv vad jag menar men hoppas du gör det.
Ni får kanske räkna runt 2000 eller så per klänning. Det beror ju på om hon står för tyget eller om du ska göra det. Tycker det är värt att kolla upp det.
Skulle personligen tycka att det var mer värt att beställa från ebay. Skulle gjort det men sen försvann dom jag skulle beställa ifrån så jag gick och köpte eget tyg och nu kom dom tillbaka men känns onödigt att bara ha en massa tyg hemma till ingen nytta..
Det enda jobbiga med att beställa från nätet är ju att man inte kan va säker på storlek och att det passar..
nää ioch för sig. Men som jag resonerade så är det lättare att lägga in en klänning än det är att lägga ut dom. Så jag beställde en "lite" för stor klänning men det gick super bra.
Och definitivt värt det.
Men man ska ju känna att det är rätt för en oxå.JAg var jätte orolig i början när jag beställt men när jag såg slut resultatet så kan jag inte ha fått det bättre.
Ok, jag ska kolla på ebay
gör så. Tror att du kan hitta riktigt bra grejor där till grymt bra priser
Lycka till.
Kollade precis på Bridesave oxå- massa fina klänningar!
hej mina rara!!
GOTT nYTT ÅR!!!!
jag har varit sjuk så jag har inte haft tillgång till dator...
hur var nyår??
Min var kanon, trots alla ungar :)
tack för svaren ang. tärn klänningar.
tror du verkligen att det skulle gå på 5tusen att sy upp den?
jag tänkte att jag kanske kunde få ett litet bättre pris med tanke på att jag syr upp brudklänningen där också... hmm vet inte får prata med henne/honom när jag väl får tummen ur :)
jag var inne på bridesave.com i förra veckan också...
vågar man beställa grejer från en sån sajt?
Ebay är väl hyfsat ok (även om jag har fått virus därifrån)
Jag har startat en ny tråd till oss å fört över vår lista.
tror att denna kommer att läggas ner snart.
se nedan länk, mina damer!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1387408.html
Har skrivit i din nya tråd Bridecilla