• Bröllopstokiig

Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!

Brudträff i Göteborg, fredagen den 2 augusti kl. 18.00. Vi möts upp vid Vasaplatsen - mittemot kiosken. Lite picknick tar vi med oss i form av våra favvo-picknick-grejer. Sedan går vi i samlad trupp och hittar en plätt att slå oss ner på i Vasaparken. :)
    Nu är det sista chansen innan några av oss är fruar!!

• Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!
  • Bröllopstokiig

Kan tyvärr inte komma idag, jag som är sååååå nyfiken på hur långt ni har kommit i planeringarna, och sååååååååååååååååå nyfiken på att höra berättelser om bröllop som redan gått av stapeln.
    Jag är medbjuden till Marstrand (väder???) och mina barn vill åka med dit, så vad göra :)
    Ni får ha det så kul, och skriv här på BT vad som sades och så... ses på nästa träff!!

• Bröllopstokiig

Hej alla goa töser!

Aj, aj, min tand sprack! Jag måste ila till tandakuten för imorgon åker jag på långsemester. Skall aldrig äta turkiskpeppar mera...

Hoppas att ni får en kul kväll om jag inte hinner dyka upp!

Kram Annika

• Bröllopstokiig

Nämen stackare, Annika! Lycka till med tandis och hoppas att du hinner dyka upp! Hmmm... är du kvar på nätet kan du väl maila mig och ta mitt telenummer så du kan hitta oss! brud17augusti@hotmail.com

• Bröllopstokiig

Ellte: Nu kommer ett mail!
    Annika

• Bröllopstokiig

:D

Nu kommer det ett mail tillbaka till dig! Fast du får inte ringa om du verkligen _är_ så himla arg som smileyn visar :)

• Bröllopstokiig

Okej! Jag glömde ju oxå att byta *skäms*

• Bröllopstokiig

Hemma! :)

Vars tog ni vägen allahopa???

• Bröllopstokiig

Jag blev tvungen att ge mig av på en annan sak i sista minuten. Hade ni kul?? Jag kommer nästa gång...hoppas jag kan.

• Bröllopstokiig

Hoppas det är snart är läge för att bestämma ny träff,läängtar efter er allihop,tycker det är jättetrist att jag inte kunde vara med!

• Bröllopstokiig

Vad sägs om lördag 5 oktober?

• Bröllopstokiig

Ledden, något kom ivägen för mig med! Jag hoppas jag kan komma nästa gång!

• Bröllopstokiig

Ankan,det låter som ett bra förslag.
    Vi kanske skulle ta och göra en ny "inbjudan"?!!
    Jag lägger in en ny tråd där ni andra får komma med förslag om tid&plats och om någon har förslag på fler datum?även om 5/10 låter bra.

Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!