• Bröllopstokiig

Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!

Brudträff i Göteborg, fredagen den 2 augusti kl. 18.00. Vi möts upp vid Vasaplatsen - mittemot kiosken. Lite picknick tar vi med oss i form av våra favvo-picknick-grejer. Sedan går vi i samlad trupp och hittar en plätt att slå oss ner på i Vasaparken. :)
    Nu är det sista chansen innan några av oss är fruar!!

• Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!
  • Bröllopstokiig

Det var inte meningen att se lessen ut Ellte! :o)

Kanske kan jag lura med mig lillsyrran (som ska gifta sig i april) så kan hon hjälpa mig uppför backen in i Vasaparken...?

Vi får se... Det beror på väder och ork! ;o)

Slöjjakten har inte börjat än, väntar tills gipset är av! :o)

• Bröllopstokiig

Nu är det inte många dagar kvar tjejer! :D

• Bröllopstokiig

Hoppas ni får lika fint väder som det var idag(läs igår)med sol 20-25 graders värme på fredag.
    Bara lääängtar tills nästa brudträff!
    Det känns ju lite tråkikgt att det kört ihop sig på fredag,"imorgon är en annan dag"(nynnar lite vemodigt)
    ,för jag hade sett jättemycke fram emot en eftermiddag/kväll med er tjejer och god picknick!
    Men vi får ha fler träffar när hösten smyger sig på!:)

• Bröllopstokiig

Baronessan:
    Låter bra, låter bra!
    Om inte systern vill/kan (vilket vi verkligen hoppas att hon gör! The more the merrier) kommer det ju finnas en mängd BTbrudar på plats som kan stödja dig!

• Bröllopstokiig

Jaha ja brudar!

Nu börjar det närma sig! Vinet är inköpt, hunden är utlånad, Jonas ...tja han klarar la sig själv... Jag är i princip redan påväg :)

E ni på G eller? :D

• Bröllopstokiig

Hej allihop!
    Jag har inte hunnit meddela mig på länge, jag har ju hållt på att gifta mig... Men vilken tur att det visade sig att ni skulle träffas på fredag och inte på lördag! Då kan jag ju komma! Fortfarande rusig av intryck kan jag kanske bli odräglig, men ni får då be mig hålla tyst! Ellte, jag läser om din tiara som växer fram. Jag tar med min "krona", som ser lite konstig ut när den inte sitter på, men jag får väl försöka få fram ett foto också någon gång...
    Vi ses!
    Mannax

• Bröllopstokiig

Blir inge träff för mig idag... Får ta det en annan gång!

Hoppas ni får kalaskul!!!! :oD

• Bröllopstokiig

Sjutton oxå...jag kan inte denna gången...heller. *suck*.
    nåja...nya försök till hösten eller nåt.
    Ha det så trevligt tjejer i eftermiddag. skall tänka på er!!!

• Bröllopstokiig

Okej, hallå, stopp nu! VEM är det som har avbokat min väderbeställning???? Nu när jag dubbelkollar med SMHI påstår de att det inte _finns_ nån beställning på sol tills ikväll och därför inte kan lova att de kan ordna det... De lovar dock att göra vad de kan!

Ses ikväll!

• Bröllopstokiig

Tjohooo! Idag blir det massa skoj i Vasaparken.

Ellte: jag hade beställt lite svalare men mycket sol... fick tydligen inte igenom hela beställningen.

Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!