• Bröllopstokiig

Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!

Brudträff i Göteborg, fredagen den 2 augusti kl. 18.00. Vi möts upp vid Vasaplatsen - mittemot kiosken. Lite picknick tar vi med oss i form av våra favvo-picknick-grejer. Sedan går vi i samlad trupp och hittar en plätt att slå oss ner på i Vasaparken. :)
    Nu är det sista chansen innan några av oss är fruar!!

• Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!
  • Bröllopstokiig

Christel,vad synd, men vi får "rapportera" här på BT hur det var.
    Vill samtidigt önska dig stort lycka till på en av de viktigaste dagarna i era liv!
    Kram//Anna

• Bröllopstokiig

Anna IV,

Låter säkert kanon, men jag kommer nog att släppa den här sidan helt och hållet efter bröllopet :=)

Kram

• Bröllopstokiig

Hej,

Kan tyvärr inte komma.Men hoppas att ni får jättetrevligt.Mitt bröllop blir dessutom inställt tills vidare, för jag är gravid!! Hurra! Hurra!
    Vi kanske ses på en annan brudträff.
    Kramar jenny.w

• Bröllopstokiig

Grattis Jenny!

Var du med på förra träffen?
    /Annika

• Bröllopstokiig

Jaha, jag har gipset på till 13:e augusti så jag kommer inte på träffen den 2:e tyvärr... :o(

• Bröllopstokiig

Egentligen skulle det kanske vart en surig smiley, men jag är glad för er skull! :o) Hoppas ni får gôrskôj!

• Bröllopstokiig

Hej på er glada, Jag undrar bara om man kan få vara med även om man inte varit med förut? Ni tycks ju ha setts allihop tidigare. Det låter jätteroligt.

• Bröllopstokiig

Septemberbrud nr 2: Nä vi har inte alls träffats alla tidigare! Kom med vettja! Det är skojjigare ju fler vi blir!!!

Men Baronessan! Du behöver väl inte låta gipset hindra dig? :) Jag kan ta med en fällstol om du vill!!! Skulle vara kul att ses! :)

• Bröllopstokiig

glömde ju! grattis jenny!!!

• Bröllopstokiig

Tack!
    Ja Akleja,jag var med förra gången i Slottskogen.Hoppas vi ses på en annan brudträff! Ha det så trevligt!

Kramar

Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!