• Bröllopstokiig

Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!

Brudträff i Göteborg, fredagen den 2 augusti kl. 18.00. Vi möts upp vid Vasaplatsen - mittemot kiosken. Lite picknick tar vi med oss i form av våra favvo-picknick-grejer. Sedan går vi i samlad trupp och hittar en plätt att slå oss ner på i Vasaparken. :)
    Nu är det sista chansen innan några av oss är fruar!!

• Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!
  • Bröllopstokiig

18 räknar fortfarande (räknar med inevarande dag samt 2/8)

• Bröllopstokiig

16...antar jag :)

• Bröllopstokiig

Nu är det "bara"14 dar kvar (tror jag),om jag inte räknat helt fel!

• Bröllopstokiig

Helt korrekt (enligt mitt sätt att räkna)... Kan knappt vänta, det är såååå kuuuul med dessa träffar!!

• Bröllopstokiig

Kan inte annat än att hålla med!

Likaså är det kul med BT även om bröllopsbestyren är över för min del,så är det väldigt kul att ge andra tips,samt läsa inlägg!

• Bröllopstokiig

En nervös fråga,vad gör vi om renet öser ner,(väldigt dum och nipprig fråga,men,men)

Mitt förslag är att vi letar upp ett mysigt fik,det finns ju en del mysiga fik i Vasastan.

• Bröllopstokiig

Hade väl tyckt att de kunde vara kul att hänga med, men jag gifter mig dagen efter där så jag har nog lite att göra så här dagen innan :=)

• Bröllopstokiig

Då är det bara för oss andra att önska dig ett stoort lycka till på din stora dag,som förhoppningsvis blir helt underbar!

Det blir förhoppningsvis fler brudträffar som du gärna får hänga med på!

Många lyckokramar från Anna

• Bröllopstokiig

Jag kan inte vara med... och jag som hoppades att jag skulle kunna vara det. Men Ni får ha det så trevligt utan mig :)

Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!