• Bröllopstokiig

Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!

Brudträff i Göteborg, fredagen den 2 augusti kl. 18.00. Vi möts upp vid Vasaplatsen - mittemot kiosken. Lite picknick tar vi med oss i form av våra favvo-picknick-grejer. Sedan går vi i samlad trupp och hittar en plätt att slå oss ner på i Vasaparken. :)
    Nu är det sista chansen innan några av oss är fruar!!

• Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!
  • Bröllopstokiig

É det typ 8 dagar kvar idag Ankan eller?

Hörru Baronessan? Jag har fixat en stol nu...Ska jag ta med den? :D

Jag har förresten beställt bättre väder till nästa fredag är det OK?

• Bröllopstokiig

Ellte, precis! Det är 8 dagar kvar, eller egentligen, nu är det 7 dagar och 1 kväll/natt kvar.
    Fint väder på fredag var beställt här med!

Appropå att må bra, gullit inlägg det där med att du kommit på att du skall gifta dig. Bättre sent än aldrig!

• Bröllopstokiig

Jag kan tyvärr inte vara med,för det blir kalas för Christians yngsta lillebror,min yngsta svåger den fredagen.

Känns jättetrist när man sett fram emot det jättelänge,även om det ska bli kul att träffa min lille "minisvåger"(han fyller 2 år).

Stoort grattis till Jenny W,för att du går i väntans tider!

I ett annat inlägg pratade vi om att ha "fru-träffar",jag är mer än gärna med på nästa brudträff/fruträff.

Ha det så trevligt allihopa,vore jättekul att å träffa er igen (vi som har träffats).
    Kramar//Anna

• Bröllopstokiig

*suck* Jag som sett fram emot att få träffa dig igen.. få se bilder och höra "live" om eran dag. Ja ja, kanske nästa gång.
    Ha det så kul på kalaset med "mini"!

Passar också på att flika in;
    Jenny.w Grattis!!!

• Bröllopstokiig

Tack för alla lyckönskningar.

• Bröllopstokiig

Tjejer!

Jag kommer inte på fredag. Åker på en veckas semester och är inte hemma Då Ni ses. Ta en kall öl för mig med. Hoppas ni får det jättebra.

Mia2

• Bröllopstokiig

Mia2, synd det vore kul att träffa dig igen!
    Men ha det så kul på resan!

Ellte: hur går det med tiaran? Har du lyckats få ihop det än?? Vad jag kommer ihåg skulle jag nog satsat på den med gröna och lila stenar!

• Bröllopstokiig

Jättetrist att Jenny, Anna & Mia inte kan komma på fredag! Hade sett fram emot att träffa er! Hoppas att vi kan ses senare i höst!

Ankan: Jag har faktiskt limmat ihop den "snirkliga" tiaran med en lila sten just idag... Är dock fortfarande osäker på vilken jag väljer :)

• Bröllopstokiig

Ellte, strunta i att kånka med dig en stol... Om jag dyker upp så släpar jag med en själv. :o)

• Bröllopstokiig

Nämen inte se så ledsen ut Baronessan!!! Jag hoppas iallafall att du kommer så vi kan snacka slöja :) Hur går det med din jakt?

Svar på tråden Gemensam "möhippa" 2/8 Gbg!!