• Paulaa

24 september 2005??

Hej Brudar!
    Nagon som gifter sig denna underbara och soliga dag (hmm hoppas hoppas)
    beratta beratta var och hur
    vi slar till pa soder och festen ska vi ha pa en bygdegard
    Nu ar det inte langt kvar heller..
    hAlsningar
    Paula

• Svar på tråden 24 september 2005??
  • Aphrodite

Hej Nea* och ni andra,

jaa, vad tror ni att vi gör om en vecka exakt? Dansar brudvals eller äter tårta???

Jag har suttit hela kvällen själv (snyft) med de sista finslipningarna till festprogrammet, de sista gästrimmen och sånt. M2B är på svensexa, kommer inte hem förrän i morgon!

Förra helgen blev jag hippad, fick en underbar dag i gassande sol med pubrunda, make-up, spa, middag och vackra ord. En kompis flög t.o.m. ner från Stockholm till Malmö för min skull. Jag hade inte väntat mig något, många bor långt borta och alla har egen familj.

Önskar er alla trevliga hippor!

• Tessiless

Jag blev hippad den 3/9, sambon hade sin svensexa den 10/9.
    Jag var ganska nyopererad så mina tjejer hade inte vågat planera alltför "vilda" påhitt. Jag fick spela in en skiva (Britney Spears "Oh, baby" med ändrad text, jättekul!), vi hade kurs i blomsterbinderi, jag fick ansiktsbehandling och massage, middag med frågesport och lite annat och sen bar det ut i natten på stan. Jättemysigt!

• Tessiless

..... om en vecka är det "dagen efter"

• GrisRosa

Vi bara önska alla lycka till på den stora dagen!
    Jag vet att allt kommer gå bra för ni gifter er på min födelsedag

• Ravial

Är lite trött idag, för igår blev jag hippad . Jag hade jättekul!

Tack *NasseLiten*!

• Paulaa

oj oj nu e det inte lång tid kvar brudar!
    Hur känns det? allt okej? hoppas hoppas vi får fint väder!! det kommer bli så fint för oss alla ;)

• Ravial

Jag längtar!

Har checkat allt med hovmästaren i festvåningen och det verkar bli så bra. Idag övade vi in- och utgång med en fiol ur stråkkvartetten och det var jättefint. Ansvarig för vigellokalen ordnar allt som vi vill ha det (och mer än vad vi hoppats på). Dessutom hämtade jag min ring idag - den blev faktiskt jättefin (hade hoppats på "bara fin" ). Och så får jag snart heta samma som min älskling och vi får stå i centrum för en HEL dag!

Därav "Jag längtar!"

• Tessiless

Jag hämtade ringen igår och idag hämtade jag kläderna hos min mormor (hon har sytt det jag ska gifta mig i).
    Allt är så perfekt och precis som jag vill ha det, och på torsdag lyfter vårt flyg...

Jag längtar också!!!!!

• Aphrodite

Herregud, tjejer, om fyra dygn är det över...sanslöst.

Idag har jag iordningsställt 45 st guldknyten med flotta praliner och hämtat klänningen! Gud vad de sytt in den i affären, trodde att karln skulle få binda mig och korsetten till dragkroken på bilen och draaaa för att få den på mig! Men det gick och den är så VACKER!

Nu återstår bara småsaker, en sista pratstund med gästiset och lite shopping, marschaller och godis till barnen!
    Jag har nu börjat inse så groteskt många småsaker det är att hålla reda på - ska sätta mig i lugn och ro på torsdag och bara fundera på allt det logistiska. Får ju inte glömma något!

Vad gör ni andra de här sista dagarna bortsett från att be väderböner?

• Johanna_Svan

Hej på er alla 24:e september tjejer, då är det vår tur, äntligen!!!!!

Bara två dagar kvar.....

Vill bara önska er alla lycka till på er bröllopsdag, vet att vi kommer få en helt underbar dag, den bästa i våra liv.

P.S Vädret skall bli bra, 18c och sol+moln, iallafall här i Göteborg där jag bor, känns super!!! D.S

Sista gången jag skriver som ungmö, nästa gång jag är inne är jag GIFT...känns helt crazy.....

• Ravial

Låter bra med vädret, Johanna_Svan, jag är också från Göteborg

Jag blev lite stressad i kväll när jag såg högen med fest- och vigselprogram som skulle vikas, men jag fick hjälp av min blivande och nu är vi klara!!! Det innebär att jag har i stort sätt hela dagen i morgon på mig att göra mig vacker. Det ska filas och noppras och pillas och...

• Ravial

Förresten...lycka till ni alla 24-septemberbrudar! Nu blir det fest!!!

• GrisRosa

Vilket väder ni får.... Lycka till på eran stora dag!!!!

Svar på tråden 24 september 2005??