• Paulaa

24 september 2005??

Hej Brudar!
    Nagon som gifter sig denna underbara och soliga dag (hmm hoppas hoppas)
    beratta beratta var och hur
    vi slar till pa soder och festen ska vi ha pa en bygdegard
    Nu ar det inte langt kvar heller..
    hAlsningar
    Paula

• Svar på tråden 24 september 2005??
  • Ravial

Min blivande är också på sin svensexa idag. Jag var tvungen att hålla honom hemma, men han ville promt ut... Vi höll på att bli ovänner... Jag hoppas han får en kul dag!

Känns overkligt att det bara är två veckor kvar. Det är en del kvar att fixa, men inte så mycket. Dock tillräckligt för att man ska bli lite nervös.

• Nea*

Hej Aphrodite¨

Den är Aformad*undrar om det heter så*
    Och snörband....guldbroderier på Livet och kjolen...
    Vi bor i örebro

• Nea*

Är det bara jag som inte blivit hippad ännu?

• Ravial

Nej, här är en till! Jag har ingen tärna, så jag vet inte om jag blir hippad...men om jag blir det så blir det väl nästa lördag då

• Nea*

idag har mina skor kommit, ska börja gå in dom nu...yeeiii
    mindre än 2veckor kvar...hur känns det i era nerver?mina är total lugna konstigt nog

• Ravial

Ja, mina är lugna också, fast det är mycket kvar att fixa...

• Aurot

Ravial

Ursäkta att jag lånar er tråd lite grann Naturhistoriska som vigsellokal lät så spännande och jag snokade reda på er sida här på BT. Såg då att ni ska ha E-L Olsson som vigselförrättare. Det ska vi också ha, fast två veckor efter er. Vi har inte träffat henne än men telefonledes har det känts bra.
    Hur är hon? Har ni utformat er egen ceremoni, hur har ni lagt upp det? Massa frågor... För att inte nappa tråden och om du inte är alltför stressad får du jättegärna mejla mig: metok1@hotmail.com.

Lycka till alla brudar!

• Ravial

Aurot: nu då? Jag klickade direkt på din adress, men det ville visst följa med en liten punkt i slutet.

Svar på tråden 24 september 2005??