• Paulaa

24 september 2005??

Hej Brudar!
    Nagon som gifter sig denna underbara och soliga dag (hmm hoppas hoppas)
    beratta beratta var och hur
    vi slar till pa soder och festen ska vi ha pa en bygdegard
    Nu ar det inte langt kvar heller..
    hAlsningar
    Paula

• Svar på tråden 24 september 2005??
  • Ravial

1 1/2 vecka kvar och jag byter brudbukett :-/ Undrar om det är mer jag ändrar på innan dagen B?

• Nea*

jag har inte ens bestäämt mig ännu

• Johanna_Svan

Hej på er, bara 10 dagar kvar....helt otroligt.

Har idag varit och provat min klänning med mina skor, hade inte sett den sedan jag bokade den för över 5 mån, och jag kände lika starkt för den fortfarande, tur...hade inte varit kul om det hade kännts fel.

Nu börjar saker falla på plats, inte mkt kvar nu. Vi har träffat prästen och sista snacket med restaurangen, så det enda som är kvar egentligen nu är att skriva ut festprogrammet och vigselprogrammet, det skall vi göra nu till helgen.

Känns himla skönt, hur går det för er?

• Ravial

Jag säger samma sak - saker börjar falla på plats.

Det är jobbigt när man måste boka in besök o.dyl. i stället för att fixa allt med en gång. Det ska bestämmas hit och pratas dit... Men när man väl gjort det, då känna allt helt plötsligt mycket bättre!

Jag längtar och är inte särskilt nervös eller orolig (än).

• Paulaa

tjena brudar
    ja bara 20 dagar kvar... måste erkänna att typ 99 % av tiden så tänker min lilla hjärna på bröllopet, hur det ska bli, vad som måste göras, OSV OSV OSV! iNTE LÄTT att sitta på jobbet när det är så här kort tid kvar..
    Ja det mesta börjar falla på plats så det känns himla roligt!! Men vi får fint väder eller hur tjejer fördet har vi ju alla beställt.. ;)
    Jag ska binda buketterna själv, har provat två gånger och är himla nöjd med det, hoppas allt går bra med det där.. jag är en sån som måste göra nånting där på morgonen annars kommer jag bli galen. Frisyr, smink och påklädnad blir hemma på plats, frisören kommer hem till mig så det känns jättebekvämt. så innan hon o tärnan anländer är det ju bra att binda två små buketter.. Vad ska ni ha för slags buketter ?

• Babo

Nån fler än jag som känner sig liiite stressade? Jag har inte gjort festprogram och bordsplacering, funderar på att byta brudbukett, inte köpt handväska, inte fixat smycken etc. Dessutom går hjärnan på högvarv så jag inte sover på nätterna...

• Ravial

Jag trodde inte jag var stressad, men när jag vaknade av min 7 månaders pojke i natt kunde jag inte somna om, utan tänkte på det stundade bröllopet. Och jag drömde om bröllopet i natt också.

Jag har i och för sig inte så mycket kvar att ordna, men det är som inför vilken annan viktig händelse i livet - man blir liksom lite upptagen i tanken...

• Tessiless

Lite sent, men nu dyker jag in till er!
    Vi gifter oss också den 24/9, men vi gifter oss utomlands och ska ha festen senare i november.

Allt är fixat inför resan/vigseln... kläderna vi ska ha på oss, ringarna, brudbuketten är bokad hos en lokal florist, bröllopsmiddagen är bokad på herrgården/slottet där vi ska vigas. Vi reser med ett par kompisar så min kompis ska hjälpa mig med håret.

Kan inte fatta att jag snart ska bli fru!! Då är man ju vuxen ju
    (som om man inte är det med en 1-åring hemma...)

Lycka till, tjejer!

• Nea*

blivit hippade ännu?
    vore kul att höra, då jag ännu inte blivit och troligtvis inte blir...

allt e klart och jag känner mig inte nervös*konstigt*har så mycket att stå i genom skolan och inför stundande flytt den 3okt

Svar på tråden 24 september 2005??