• Paulaa

24 september 2005??

Hej Brudar!
    Nagon som gifter sig denna underbara och soliga dag (hmm hoppas hoppas)
    beratta beratta var och hur
    vi slar till pa soder och festen ska vi ha pa en bygdegard
    Nu ar det inte langt kvar heller..
    hAlsningar
    Paula

• Svar på tråden 24 september 2005??
  • LelinL

Jepp, jag och min m2b gifter oss detta datum. I Dalarö kyrka med fest på Gålö. =)

• Snärtan

Jag gifter mig inte förrän nästa år (29 juli) men ska däremot på ett bröllop denna dag... Hoppas också på bra väder för alla brudpars skull.

• Babo

jag erkänner mig till denna skara. Vi ska vara på ett hotell och hoppas att det är väder för utomhusvigsel. Det är inte klokt vad det snurrar i huvet med olika detaljer...

• Johanna_Svan

Hej på er!

Vi gifter oss också den 24/9, det börjar närma sig. Gifter oss i Torslanda Kyrka och kommer ha festen inne i GBG.

Det är inte mkt kvar men ändå börjar nervösa tankar komma upp, har man tänkt på det, varför gjorde vi inte så...men när allt kommer omkring så känner jag att allt är under kontroll och kommer bli så underbart.

Vad har ni kvar att göra?

• mamtess

Vi gifter oss oxå då i Salems kyrka, ska även ha dop samtidigt... Det börjar som sagt dra ihop sig... lite pirrigt.

• Ravial

Här är en till! Vi gifter oss borgerligt i Naturhistoriska museet och har festen på Ordenshusen i Gbg. Vi försöker få det traditionellt, samtidigt som vi har en del inslag som inte är lika traditionella - i alla fall inte jämfört med de bröllop jag varit på.

Vad har vi kvar? Sy in och lägga upp känningen, planera vigselakten, skriva vigsel- och festprogram m.m, ordna musik till festen, ordna barnvakt... Pust, snart där!

• Paulaa

Kul med flera 24_sept brudar!
    Vi har kvar.. bestämma menyn, göra klart Fest program, musik till festen.
    diverse små detaljer ni vet, logistik, bordsplacering etc.
    Men som johanna_svan sa känns det som att det kommer bli underbart hur det än går (så länge båda två säger ja ;) )
    en fråga, har ni tänkt ge era blivande män någon bröllopsgåva, och i sådant fall vad?
    Jag vill ge något men vet inte vad, var inne på en klocka men nu har han varit snabb och köpt en finare klocka redan. .. TYPISKT!

• mamtess

Jag har ingen aning om vad jag ska köpa... vår budget är inte så himla stor heller så jag vet inte...

• Ravial

Vi ska inte ge varandra morgon/bröllopsgåvor. Det känns så förlegat och tanken var ju att bruden skulle få gåvan dagen efter, så brudgummen kunde vara säker på att hon var oskuld. Jag får en jättefin vigselring och det är jag mer än nöjd med

• Babo

jag har inte heller tänkt så mycket på morgongåva utan vill gärna spara slantarna till nåt kul på bröllopsresan istället.

Svar på tråden 24 september 2005??