Nutrilett - ngn som vill vara med?
Hej på er!
Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
Ngn?
Kram
Hej på er!
Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
Ngn?
Kram
Jag försöker med nutrilett,men det är svårt att bara dricka det. så jag försöker med att äta en bra frukost. det ger mej en bra start på dagen.
sen kan jag dricka 4 ggr med nutrilett. så jag börjar nästa måndag, för jag ska på Bröllop, så det får bli mån den 11/7
Idag åt jag chips första gången på 3 v.. Hmm, sen gick jag en promenad på ca 40 min.. Inbillar mig att jag är bra då..
Hur är det med er? Jobbigt i sommarvärmen? Jag har fuskat, åt knäckebröd med ost till frukost idag på jobbet. *suck* Men inget vanligt bröd iaf! fusk fusk
kram
yepp, fusk här med. Jag var på fest igår och proppa i mig massa onyttig mat. men, what ever! bra av dig Filippa att promenera =) och knäckebröd är väl inte så farligt att äta!? ;)
tyvärr så får jag lite problem med magen av dieten, blir väldigt uppsväld och bubblig, inte så kul. Ngn som har en ide om det?
nää, jobbigt! Önskar jag hade en teori där.. Nä inte knäckebröd men chips..
Annars då? Vägt er? Har inte gått ner ett kilo ens.. *SUCK* Fel gör jag iaf. Jag tror att jag blir så hungrig så jag äter mycket till lunch & middag! + knäckemackor! Ge mig styrka!
Hej! Har inte hunnit läsa hela tråden, så det här kanske inte är nyheter - ber om ursäkt isf.
När man ska banta måste man hitta lagom mängd mat att äta. Äter man för lite ställer kroppen in sig på svält och förbrukar så lite som möjligt av reserverna - dvs ingen viktnedgång!
Dessutom är det viktigt att äta regelbundet så att man håller igång ämnesomsättningen. Om det går lång tid mellan lunch och middag är det bra att ta t.ex. en macka till mellanmål, givetvis med något "smalt" pålägg. Det kan verka konstigt att man ska äta för att gå ner men glädjande nog är det så!
Hälsn fr en fd bantare som nu är nöjd med sin vikt
Tipps till alla:
MACKOR är förbjudet, knäckebröd eller frallor spelar ingen roll.
GODIS,CHIPS, SÅSER är oxå förbjudet.dressing på salladen räknar jag till sås.....
sattsa på att äta mer frukter, naturligt socker är nyttigare.
Motionera måste man.
om man har svårt att bli mätt dvs äter mycket till luch middag lägg på mer sallad, eller grönsaker
Skogsstjärna & maho0822 mmm , det vet jag, därför äter jag så men byter ut mackorna mot nutrilett ett tag så jag blir av med suget på vitt bröd Sen är det tallriksmodellen som gäller 2 gånger/dag... SKA gälla
+ motion.
Jag tror alla vet det med rätt mat & miotion innerst inne, men låt oss få en puff av att se när man går ner i vikt, låt oss göra dom "misstagen" att kanske jojo banta... För en del funkar det Man kan går ner & sen hålla det.
kram
Hej alla. Här är en nutrilettare till. Jag började förra veckan och har gått ner 1 kg hittills. Jag fuskade ganska mycket den veckan men det är det slut med nu. :).
Jag kör chokladsmak men helst äter jag bar'sen, de som har low gi på sig. Igår kväll provade jag en ready to drink med cappuccino och jag tyckte den var jättegod.. säkert för att jag var lite kaffesugen. Jag har försökt att byta alla mål utom lunch då vi brukar gå ut och äta och det är mest för att det är trevligt att komma iväg från jobbet en stund. (Fast på helgen blir det nutrilett hela dagen).
Till att börja med vill jag gå ner 6kg (då kommer jag i mina favoritjeans) och efter det ca ytterligare 6 kg. Jag har sommaruppehåll med träningen just nu men bör nog ge mig ut i löparspåret.
Ha det skönt i solen alla!
Hej!
Jag har varit inne på Nutriletts hemsida, men vill gärna fråga er experter om ni tycker detta är okej. Jag har testat att köra ren kur innan, men misslyckas alltid. Så jag tänkte äta Nutrilett till frukost,lunch och ett mellanmål, äta riktig middag och ett riktigt mellanmål. Vad tror ni om det?
Åsa 36 år i nutrilettreklamen var min första flamma...
Höll på att svimma när jag såg hennes bild på bussen
pumpa
och hon var min arbetskamrat :)
busmusen välkommen! Hur går det? Jag har inte ätit nutrilett på 2 dagar... Blir så när jag jobbar, fuskar! Men har iaf inte ätit godis
Så du tränar? Bra gjort! Jag går som mest promenader. LAT
Jippi!!! Har gått ner 2 kg på 5 dagar ändå! *stolt*
Hur går det för er andra??
Kram
ah, är helt ny här.. hur har det gått för er allihopa??
ska börja med mina soppor imorgon:)
i_nacka
näe. vad coolt. jag har dock inte sett henne i real life sedan jag gjorde slut... öh.... öh .... -83?? minns ej riktigt.
var jobbade ni...
hur har det gått tjejer?
Jag började i måndags men kör med två påsar riktig lunch och frukt.
måste orka jobba oxå.
har ock gått från ca 2500kcal/dag till ca 1000kcal, borde ge ngt???
Hur har det gått tjejer?
Jag har tappat fyra kg på 10 dag smat 4 cm i midjemåttet.
Det går dåligt ... lol hm no karraktär..
Jag vill bara påpeka att Nutrilett inte hjälper i längden. Visst går man ner fort om man "sköter" sig, men vikten blir svår att hålla när man börjar äta på "riktigt" igen. I värsta fall går man upp allt man gått ner, (jag vet av egen erfarenhet). Det är inte särskilt gott heller, så frågan är om det är värt det. Ät mindre, motionera mer - tar längre tid men... det funkar alltid!!!!