Nutrilett - ngn som vill vara med?
Hej på er!
Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
Ngn?
Kram
Hej på er!
Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
Ngn?
Kram
Hej hej Selda! Välkommen! Nyfiken på hur du tänker köra.. 1 eller fler byten?
Jag vill gå ner 10 kg (till att börja med...) Förra vecka tror jag att jag gick ner 1 1/2 kg men jag visste inte vad jag vägde när jag startade exakt för jag hade ingen våg då. Jag ska vara lite hårdare den här veckan än förra då det ju var midsommar coh hoppas på att lyckas gå ner 2 kg. Jag tycker vi är duktiga allihop som kämpar på! HAr ni några favoriter i Nutrilett-utbudet?
Min favorit är Karamell/tofee baren, den är god. Färdigdryckerna var det äckligaste jag smakat på länge urk! Annars kämpar jag på med chokladpulvret.
Hej igen :) Jag ska byta ut frukost och middag. Det får bli sallad till lunch. Är det förresten Nutrilett som är bäst? Hitta ngt vid namn Noka också, men såg att det ger fler kalorier..
jag käkar nutrilett bars alla måltider utom en...
Tetsade äppelcidervinäger, inget att rekomendera då jag gick upp fem kilo på en vecka med dem..så har i alal fall gått ner dem så nu står jag på noll igen var tungt men emn
Så sant, alla är vi duktiga! Hur gör ni? Är ni supernyttiga på dom andra målen?? Jag är det oftast, men tror att jag äter för mycket. Men jag är såååååå hungrig! Är inte ni det? Jag blir hungrig efter 2 timmar... Hur tar ni er igenom hungern???
Hejsan!!
Idag började jag min 1:a vecka me nutrilett.. Klarade mig fint!! Vatten vatten kaffe vatten hela dagen mellan målen, inte hungrig ännu!!
Jag äter grönsaker och frukt när jag blir hungrig och tvingar fram bilden av mig själv i bikini och tänker att det är värt att lida lite för att nå sitt mål....
Jag vill bli snyggare, piggare och friskare. Ok, kanske nutrilett inte är någon långvarig lösning men jag känner mig själv och vet att jag behöver en snabbstart för att komma igång, annars ger jag upp för tidigt. Men visst fasiken blir man hungrig och sugen då och då. Ajg klarar mig rätt bra så långe jag inte blir upprörd eller stressad över nånting, då blir det svårt att låta bli att tröstäta, det är det beteendet som har byggt denna mulliga kroppshydda.....
ååhh jag vill också klara det.. *suck* Jag är inte så duktig. Jag äter 1-2 nutrilett & 2 lagade mål, men igår åt jag knäckebröd & ägg?! Usch... tips?
Knäckebröd och ägg är väl inte så farligt?
Jag brukar försöka att se det hela i kortare etapper för att inte misströsta. Tex nu ska jag köra nutrilett + ett mål vanlig mat om dagen fram till semestern, midsommar el en annan "gräns" som är inom räckhåll. Sen när jag har klartat det då sätter jag upp ett nytt mål. Man känner sig duktigare när man håller det man lovar sig själv. Så lättlurad är i alla fall jag Du fixar det bara du ger dig f*n på det, lycka till!
Jag äter ganska lite när jag inte går på bars..men det funkar i alla fall för mig =)