• Filippa_K_

Nutrilett - ngn som vill vara med?

Hej på er!
    Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
    Ngn?
    Kram

• Svar på tråden Nutrilett - ngn som vill vara med?
  • Juni-flickan

Nu är det måndag eftermiddag och jag har ätit nutrilett i en vecka.
    Jag har ingen våg så jag vet inte om det hänt något på den fronten.
    Har däremot ett måttband. Men uj så svårt det är att mäta. Gör jag 3 mätningar inom loppet av 1 minut så har jag 3 olika mått. Men om jag har mätt rätt så har jag nog minskat 2 cm runt magen.
    Men jag tycker mig märka att jag även minskat lite i omfång på andra ställen också..som rumpa och lår. Hoppas det inte är inbillning ;)

Fuskade ni också i helgen? :D
    Förrutom midsommarmaten plus efterrätt så unnade jag mig jordgubbar med glass på midsommardagen. Några godisbitar och så blev det ju en del vin. Speciellt på midsommarafton. Slarvade lite med ett glas till middagen på midsommardagen också.
    Så nu får det bli ordning och reda denna veckan!!

Hoppas det går bra för er andra. HEJA HEJA!! :D

• Tosserydsbrud

Jag gick ner 12 kg på 3 mån då bytte jag ut 2 mål om dagen till nutrilrtt
    lycka till alla som vill gå ner i vikt

• fashiongirl

Brud 2006

Finns naturdiet att köpa i vanliga affärer??? (har inte sett det nämligen). Ska endast byta ut ett mål mot det, kanske två ibland.

• Brud 2006

Ja, jag har köpt både i vanlig mataffär och på naturapoteket. Här i Uppsala finns det på såväl coop som ica.

• Filippa_K_

Hej på er! Kul att så många skriver!
    Tosserydsbrud: Vad skoj att det finns hopp Vilka mål bytte du?

Juni-flickan : Känner igen mig... likadant här.. Ger snart upp på att mäta...

Tränar ni mycket? Jag går bara promenade då & då, inte ens regelbundet... *suck* Såååå lat...
    Hejar på er!

• Filippa_K_

Sweetchili
    Inte jag iaf.. du har rätt, det svåra kommer när man vill hålla vikten... USch.. Å jag som tycker det är jobbigt nu!
    Hur kör du nu då? Ren kur?

• selda

Hej alla! Jag hänger oxå på! Kul att kunna peppa varandra. Jag börjar imorgon :) Vill minska från 76kg till 70kg. Lycka till vi hörs!

• Sweetchili

Filippa_K_
    Jag klarar inte ren kur utan kör nutrilett på jobbet, dvs frukost och lunch och sedan äter jag något lätt till middag och sen går jag ut och joggar lite på kvällen och känner mig så himla duktig
    Jag bara hoppas att jag härdar ut ett tag till. Det blir nog svårare på semestern, men det SKA gå! Hur mycket vill du gå ner?

• Sweetchili

Välkommen i gänget Selda!

• Filippa_K_

Sweetchili
    Vad duktig du är! Jag tar på sin höjd några promenader.. Tiderna & passen på jobbet är så långa så jag är dödstrött efteråt.. Så det blir bara när jag är ledig. *suck*
    Jag vill gå ner hela 18 kilo!!!! Så som sagt så behöver jag egentligen gå ren kur eller träna 5 ggr i veckan... Men är feg & vill inte träna utan en kompis.. Känns liksom pinsamt.
    Har du gått ner ngt? Hur mycket vill du gå ner? Tycker som sagt att du är duktig!

Svar på tråden Nutrilett - ngn som vill vara med?