Nutrilett - ngn som vill vara med?
Hej på er!
Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
Ngn?
Kram
Hej på er!
Nu SKA jag börja imorgon-1 eller 2 mål. Men, jag vill gärna ha ngn som hänger på. Som man kan prata med ofta! Peppa m.m.
Ngn?
Kram
Tack
Jaaaa, försökte mäta igår.. blev olika resultat.. gav upp. Vägde mig, hmm, min våg är det nog fel på.. Vägde 2 1/2 kg mindre idag än igår?!!!! Måste köpa en ny våg *suck*
Är ni så "stränga" så ni inte äter ngn fet mat tex, som idag åt jag potatissallad ( grillade hos vänner, de hade gjort den på vanlig gräddfil..) Jag åt det. hmmmm till lunch gjorde vi pommes & korv, visserligen gröna nyckelhålet iaf, men ändå..
Kram på er!
Undra ännu om jag ska äta 5 påsar och ett mål under en dag..Hur mycket blir det? I kalorier totalt per dag? Så man har något humm att gå efter. Och nej det står ej på påsen eller kartongen.. Någon ?
I Kropps-revyn står det att det är 548 kcal/5 måltider/dag
Cambridge har 470 kcal/dag
Naturdiet: 800 kcal/dag
Herbalife: 217 kcal/måltid
Hur är det med Cachewnötter (?) är det väldigt fett? Vad äter ni när ni blir sugna på ngt?
Jag smockar i mig jordgubbar och persikor på löpande band när jag blir sugen, mums!
Jag är iaf inte supernyttig, men tänker på att inte äta så mycket. Det räcker med lite och inte så ofta. Ingen har väl blivit tjock av att äta lite potatissallad eller glass någon gång, men inte varje dag =) jag har minskat rejält på min konsumtion av t.ex. glass, godis, väljer bort pommes och tar en nyttigare hamburgare. Än gäller det kanske bara 1kg men en bit på väg! Nu kämpar vi på
Japp håller med! Inget resultat här än-hur går det för er?
Ja, jag har slutat med godis, chips m.m. Så i längden måste väl det göra sitt?! Tålamod Måste röra på mig mer. Är det ngn som motionerar lite? Vad gör ni?
Jag joggar och gör lite yoga hemma, ska börja cykla så fort jag skaffat mig en cykelpump.....
Allt sånt man kan göra själv utan att känna sig som ett pucko tycker jag är skönt så här på sommaren så att man inte binder upp sig på bestämda tider eller sällskap. Nu tar jag semester och ska försöka hålla mitt nya leverne vid liv under en härlig månad i frihet. Jag önskar er alla lycka till och så kanske vi hörs igen i augusti! Kram på er från Sweetchili
Filippa_K. Man måste ha tålamod (tyvärr) helst skulle jag vilja vara nere 5-6kg efter 1 vecka eller snarare 1 dag ;) Vi får se om ett halvår/år, då måste det ha givit ett snyggt resultat. För just nu promenerar jag bara, simmar ibland och joggar ibland. Men jag ska ta upp träningen rejält efter semestern. Det tar ju ett tag att förbränna fett och bygga muskler, går ju inte på en fjuttig månad som man helst skulle vilja... Men det mååååste väl ge resultat på sikt!!!??? :) Jag brukar tänka på folk jag inte ser så ofta, att nästa gång jag troligtvis ser personen kanske jag är nere 5kg, och den personen ser en förändring av mig, det motiverar mig.
Vet inte hur det går för mig riktigt. Jag var nog väldigt fokuserad på just bilringen runt magen. Har märkt att jag har minskat i omfång lite överallt. Och det är ju klart man gör, jag tänkte inte på det bara. Och det är ju bra också. Men jag önskar det hade tagit lite mer på magen. ..Och mindre på brösten :D
Skulle vara intressant att ställa sig på en våg och se om där är någon skillnad alls eller om det är jag som hittar på. Försöker mäta med måttbandet..men det är ju inte så lätt så jag vet inte om jag kan lita på mina mätningar. Om dem stämmer så har minskningen av magen stannat av något.
Sen är jag rädd ifall att det är mest muskler som försvinner och inte fett. Jag tränar inte eller så. Gick på lite promenader förra veckan, men inte denna.
sweetchili: Ja jordgubbar och persikor är det bästa godiset! ;) Det försöker jag äta också när suget faller på.
Filippa_K_: Ja jag måste också röra på mig mer känner jag.
Jag är inte så sträng med maten jag äter i det målet som är av vanlig mat. Där äter jag det som bjuds (lunchrestarangen)
Tränar ni andra eller? Isåfall vad? Och orkar era kroppar med att träna?
Lycka till allihopa och kämpa på!
Ja, från & med idag är det skärpning även på motionen.. Jag tränar ingenting längre.. Jag är en person som hatar & träna, känner mig bortkommen på gym m.m. Från & med idag ska jag gå promenader varje dag ( förutom när jag har långa pass på jobbet, alltså 24-35 timmars pass, då hinner jag ju inte.. ) Så det är min plan.
Borde ju jogga iaf? Men jag känner mig som en flodhäst som skumpar runt Så det kommer inte & hända..
Ni då? Kul att det går bra för er!!!!
Kram