kotten_79: Jag har hållit på från och till i ca 1 & 1/2 år. Det funkade bäst för mig. Så det är svårt att säga hur länge jag "kurat" sammanlagt. Men ibland har jag haft uppehåll på flera månader... Man får hitta det som fungerar bäst för en själv!
Fröken Agges: Tack!!!
Ellte: Hehe, tack! Vet inte om jag håller med dock. Jag får nästan chock då jag ser gamla bilder på mig själv. Har aldrig känt mig så stor som jag nu faktiskt ser att jag var... Skumt.
Måste bara tillägga att det som står i texten under min bild där;"är det verkligen jag som är så smärt och snygg". Det har jag varken sagt eller skrivit. Så jag fattar allvarligt inte vart dom fått det ifrån. Borde vara olagligt att skriva nåt osant och underteckna med nåns namn. Nu var det väl inte så farliga ord. Men jag tycker att det är lite pinsamt. Det där får ju mig att låta självgod.
Såja, nu har jag fått spy lite galla med!
Och så kan jag ju tillägga att jag slutat röka också. En vecka nu helt utan cigg, från att ha rökt ett paket om dagen! Känner mig som en ny männsika! Har blivit normalviktig, vilket jag aldrig varit i hela mitt liv, slutat röka, börjat motionera en massa, springer (det är inte illa för att vara jag kan jag säga) och nästa projekt är att börja träna, styrketräna! Wiihoo vad bra det känns!!!