• Anna-Lena

kilona rasar...

Halloj!

idag var det dax att åka till konsulenten och väga sig efter 2 v på ren kur med Camebridge....
    - 5,2 kg!!!!
    Gissa om jag är lyckligast i världen. Allt bara rullar på med bröllopet, nästan så man tror att man drömmer.....

Satt med middagshäftet igår, skoj skoj. Fixade lokal och prata mat idag och om en stund ska vi betala första betalningen på bröllopsresan :O)

Wiiiiiii, va glad jag är.
    Va bara tvungen att skriva av mig lite....

• Svar på tråden kilona rasar...
  • Tesan

Nu måste jag få hjälp flickor!!! Jag är en av finalisterna ju! www.cambridgekuren.se Kandidat nummer 11, det är jag. Rösta gärna på mig!

• kotten_79

Tesan

Hur lång tid tog det för dig att gå ner?
    Bra jobbat

• Fröken Agges

Nu så tessan, har du en röst till ;)

// Fröken Agges :)

• Ellte

Jag har osså röstat! Och är väldigt impad! :D Kul också att se någon som faktiskt var en bejb även INNAN viktminskningen! ;)

• Carma

Bra jobbat! Röstar för dig med!

• Tesan

kotten_79: Jag har hållit på från och till i ca 1 & 1/2 år. Det funkade bäst för mig. Så det är svårt att säga hur länge jag "kurat" sammanlagt. Men ibland har jag haft uppehåll på flera månader... Man får hitta det som fungerar bäst för en själv!

Fröken Agges: Tack!!!

Ellte: Hehe, tack! Vet inte om jag håller med dock. Jag får nästan chock då jag ser gamla bilder på mig själv. Har aldrig känt mig så stor som jag nu faktiskt ser att jag var... Skumt.

Måste bara tillägga att det som står i texten under min bild där;"är det verkligen jag som är så smärt och snygg". Det har jag varken sagt eller skrivit. Så jag fattar allvarligt inte vart dom fått det ifrån. Borde vara olagligt att skriva nåt osant och underteckna med nåns namn. Nu var det väl inte så farliga ord. Men jag tycker att det är lite pinsamt. Det där får ju mig att låta självgod. Såja, nu har jag fått spy lite galla med!

Och så kan jag ju tillägga att jag slutat röka också. En vecka nu helt utan cigg, från att ha rökt ett paket om dagen! Känner mig som en ny männsika! Har blivit normalviktig, vilket jag aldrig varit i hela mitt liv, slutat röka, börjat motionera en massa, springer (det är inte illa för att vara jag kan jag säga) och nästa projekt är att börja träna, styrketräna! Wiihoo vad bra det känns!!!

• Tesan

Carma: Tack för din röst oxå!

• Tufflan

Jag har precis meilat till en konsulent för jag vill gå ner 8kg. Funkar det med camebrige. Går det fort?

• Rystall

Vad kostar det med Cambridgekuren?

• MimmiMus

Tesan!

Nu har jag också röstat på dig!

• brud0606

Du har nu även fått min röst.. :)

• Tattilie

Hej på er allihop Måste bara hålla med Brunetten det e grymt roligt att komma in här och läsa om alla positiva erfarenheter. Sedan tycks 55 kg vara någon slags generell målvikt. Min med. Tänk att tre kg ska vara så svårt... Man kanske skulle göra som er andra och kura sig någon vecka eller två. Annars e jag en anhängare av bra kost och träning. Kör hårt allihop ni e skit duktiga!!!!

• Mno

OJ! detta verkar fungera på alla som äter denna kuren! Vad kostar det?
    Går man ner mer än bara vatten?? Finns det någon bra konsult i Jönköping?? Nån som vet?

• Rystall
    Är det ingen som vill berätta vad det kostar?
  • Gloriousgirl

Jodå, själva pulvret kostar 440kr/vecka (3 mål per dag) sen tillkommer kostnad för själva konsulenten och den varierar...kostar ca 100-200kr per gång där, men det är väl investerade pengar.

• missan71

Får man fråga hur mycket Anna-Lena har gått ner nu?
    Jag tycker ni är jätteduktiga!!

Svar på tråden kilona rasar...