• Anna-Lena

kilona rasar...

Halloj!

idag var det dax att åka till konsulenten och väga sig efter 2 v på ren kur med Camebridge....
    - 5,2 kg!!!!
    Gissa om jag är lyckligast i världen. Allt bara rullar på med bröllopet, nästan så man tror att man drömmer.....

Satt med middagshäftet igår, skoj skoj. Fixade lokal och prata mat idag och om en stund ska vi betala första betalningen på bröllopsresan :O)

Wiiiiiii, va glad jag är.
    Va bara tvungen att skriva av mig lite....

• Svar på tråden kilona rasar...
  • Brunetten 2

Ville säga grattis till er som har gått ned i vikt. Härligt kämpat. Det är roligt att komma in till sidan och få läsa bra saker. :) Man blir motiverad. :)
    Lycka till resten av resan ;)

• Bride2B..

MimmiMus, vad är det för kur du går på? jag är 164 nämligen och väger 64 kg.. vill också gå ner till ca 55 kg

• MimmiMus

Bride2B..

Jag äter cambridgekuren. Gå in på cambridgekuren.se så får du massor av information. Vill du haka på så kan jag coacha dig (och er andra) om du/ni vill. Jag har mycket erfarenhet av detta.

GO GIRLS!!!!!!:)

• Bride2B..

MimmiMus, kostar det mycket att gå på den kuren?
    Jag har svårt att tro att de fungerar på mig eftersom jag väger så "lite" eller i alla fall mindre än andra... det är jättesvårt för mig att gå ner tycker jag... hur är dina mått i övrigt?

• kotten_79

Ni som väger 64 ska vara glada, själv väger jag 20 kg mer än er o ska börja mer kur snarast

• Bride2B..

kotten_79, det är inte lyckosamt ifall man inte trivs med det.. sedan februari t.ex. har jag gått upp 7 kg... vägde 58 och jag växlar mellan 63-65 hela tiden! jag har mått dåligt över vikten i snart 4 år... :(

• linslusen

Hallå Hallå :)
    Skulle vilja gå ner ett par kilo, har hört en massa bra om Cambridge kuren, är det bra, hur mycket går man ner i vikt.
    Hur kommer man "åt" dessa produkter? Finns det i hälsokost butikerna.
    Håller på med Naturdiet, o känner att det börjar bli lite tråkigt med samma smak hela tiden.

Skulle bli jätteglad om ni kunde svara :)

Ha en bra dag!

• kotten_79

Bride2B..

Det har du ju rätt i..

• Bride2B..

kotten_79, vi får stötta varandra...

jag säger så jämt att "nää nu jävlar ska jag inte ge upp" men till slut så gör jag det ändå... jag har liksom inte fått resultat på något sätt.. varken träning, mindre mat, räkna kalorier, soppor... INGET! jag går som mest ner 1-2 kg sen slutar det där....!!!! Jag vill inte göra nått dyrt och inte nått svårt... jag måste se resultat annars så försvinner motivationen!!!

• kotten_79

Bride2B..

Samma här, är motiverad i 2 veckor sen börjar man äta som vanligt..

Svar på tråden kilona rasar...