• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Hörde ni att det brunnit i tunnelbanan idag.. det var precis när jag skulle åka till stan för att tat tåget till skolan och kunde inte det då tunnelbanan hade stängts av!!!

• Hilde

Ja korna är ett stort problem.

Jag har lite svårt för string på heterokillar. Inte så sexigt, för jag får fel associationer.

• Maya K

Gable...

Ja det har vi tyvärr... eller ja.. en vecka kortare tid för mig att vänta... vi var ju och tittade på en Blynärgården i vaxholm och tyckte att det var mysigt men våran helg var upptagen

• Gable

Japp! Expressen misstänkte SABOTAGE!!!
    Och efterlyste folk som hade fotat branden!!!!!

Det var tydligen el-fel. Inte mer upphetsande än så. Fast det är ju synd om alla som drabbades.

• Maya K

Ja så stort att de nämnde de på alla nyheter.. 13 fördes till sjukhus och rökdykarna kunde inte gå ner på ett tag då det var så mkt rök och dessutom jätte varmt

• Hilde

Jag tycker Blynäsgården verkar vara ett utmärkt val. Då är det värt att flytta datum.

• Gable

Vet inte hur stor branden var. Läser man på expressen o aftonbladet så lät det som hela Rinkeby brann...

• Maya K

Jag drabbades.. hehehe.. skönt så slapp jag vara med på förslutsseminariet.. :)Branden var just på den linjen som jag åker med

• Hilde

Jag såg inte på nyheterna... var bizzy med att kolla desperate housewifes..

Svar på tråden äntligen fredag...!