• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag har föresten gjort 3 nya inbjudningar idag, till de där släktingarna jag glömde. Ska skicka dem imorgon.

• Maya K

Ordentligt med sprit till gästerna så blir det nog bra

• Gable

Äh 4 spänn, det blir väl inte så mycket pengar i slutändan?! Eller?? Hur många ska ni bjuda?

• Hilde

emmael jo du får va med, bar du är tillräckligt blandat seriöst oseriös Vi gör ju en del tvära hopp härinne, så det gäller att va beredd...

• Maya K

Gable:

Hahah.. ja det har ju visat sig att du är jag i vissa grejer :)

emmael:

klart du får hänga med.. välkommen :)

• Gable

Här är alla välkomna! Detta har jag sagt tidigare o jag säger det igen.

Detta är den ENDA tråden på hela BT där vi är uppe i över 2100 inlägg och inte ett enda är otrevligt. Så, du är mer än hjärtligt välkommen in i värmen.

Är det därför jag trivs bättre här än ute i den riktiga världen?

• Hilde

Nå emmael hur länge har du luurkat i skuggorna då?

• emmael

tackar!
    På mitt bröllop lär det nog vara 80-åriga morfar som festar hårdast, förresten. Eller försöker i alla fall, lika pigg som förr är han inte.

• Gable

Maya - sprit säger du?! Jag är MYCKET benägen att hålla med dig. Då kanske t o m 40-plussarna kan orka en helkväll.

• Hilde

Just nu är vi uppe i 86 personer, men jag tror det kommer att krympa en del.

Svar på tråden äntligen fredag...!