• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Det var ju så många gamlingar på vår fest så när middagen var avklarad och vi hade knåpat upp alla paket då höll dom ju på att tappa löständerna när dom gäspade... sen fick vi hasa runt själva en stund tills vi ramlade ihop

• Maya K

Läs tråden Vem är du-Vem är jag?

• Maya K

ja riskakor ja.. aj vad det skulle göra ont

• Hilde

De där ballongerna kostar tydligen 4 kr. st med det kan det väl vara värt ?

• Gable

Tack för tipset! Jag ska säga till sambon att vi måste revidera gästlistan. Ingen under 40 bör bjudas

Blir inte så många kvar, men jäklar vilket röj det kommer att vara

• Hilde

Ja maya men vem är du vem är jag, där har jag gjort en liten insats Jag vill va FANTOMEN! JAg gillar tajts o kalsonger o så är jag en stenhård mjukis.

• Gable

Maya!!! När jag var *host host* yngre vill jag med bli yrkesmilitär.

Jag börjar snart tro att jag har multipla personligheter och vi är en o samma person

• Maya K

Hilde;

Ja jag såg det.. roligt att vara lite störd ibland :)

• emmael

Nu har jag suttit och tjuvläst och garvat en stund - får jag hänga med er lite? Jag kan vara snäll när jag vill. :)
    Maya, kanske de där nya riskakorna "bites" kan vara något? De är tillräckligt stora att få schvung i men inte så stora att de spricker när man lirkar ur dem ur paketet...

Svar på tråden äntligen fredag...!